Nu börjar Mamma bli varm i kläderna för att blogga.....

Hej mina trognar bloggvänner....hihiih...Idag har vi varit med pojkarna på childrens museum o det har varit jätte trevligt....(jag gillar att göra punkter men det retar Malin o Petra) sen tog vi oss en tur i Everett downtown  och ner om hamnen. Därefter begav vi oss hem med lite hämte mat från Subway.....

Museumet







Everett down town





Pojkarna somnade i bilen så när de vaknade mös de med Petra o Malin o det var så härligt att se....



 Efter att pojkarna ätit begav vi oss iväg igen. För Malin o pojkarna vill vissa oss Boing in Everett och Mukilteo Beach. Solen sken o det var helt underbart....där var jätte mycket folk som hade tänkt likadant som vi.

Vilken utsikt!!!!!!



Därefter begav vi oss hem, för snart skulle Katie komma hem. Vi hade bestämt att vi skulle träffa Angelika för att gå ut o äta. Det blev Blazing Onion i Mill Creek towncenter.....(ja Yasse du läser rätt) vilken hamburgare whooa...... sagolikt god, tyvärr måste Angelika bege sig hem.




Vår nummerlapp passade ju oss SVENSKA BRUDAR ganska bra om man säger så heheh .. Hade ju i alla fall en mening..


Vi körde sen till Spotted Cow för att träffa de andra au-pairerna o käka hemma gjord glass. Men innan vi gick in där gick Petra o jag in i 1 dollar affär o här shoppade jag loss på både Amerikanska saker, lite souvenirer.



På Spotted cow slöts det upp av ett helt gäng goa tjejer närmare bestämt 7 st + jag o Petra..... Det var jätte kul att få vara med o nu vet vi vad Malin gör på onsdagkvällarna....

Därefter åkte vi hem o hade en mysig pratstund med Joel o Katie o imorron är Joel så snäll han skjutsar oss till bussen för Here WE COME SEATTLE....:-)

Som ni kanske vet ska vi spendera 3 dagar där o faktiskt fira min 45 års dag med shopping för imorron blir det att upptäcka Seattle.....

Så jag säger "Sömnlös i Seattle" det kommer nog jag att vara men men ....tiden börjar rinna ifrån oss o vi vill uppleva mycket innan vi är hemma igen....





Jag saknar er mina nära o kära och snart är vi hemma igen...:-) Men jag säger på återseende för vi hörs när vi hörs eller hur Cattis.....:-)

Kramar i massor <3 <3<3


(Jag har inte lärt mig att lägga in bilder men jag lovar att Malin kommer att lägga upp några till er ifrån denna dag)


Kommentarer
Postat av: Lena

Du får ha en bra födelsedag i Seattle och shoppa på! Glad Påsk, Kram från Lundströms

2010-04-01 @ 07:45:16
Postat av: Gunnel

Vilka härliga dagar ni har det är full rulle från tidig morgon till sen kväll helt rätt Helen o Petra kan vila ut när dom kommer hem men Malin ???nu förbereder jag min resa till Rom (inte så storslaget

men) önskar dig Helen en rolig o bra födelsedag sen kommer vi snart att ses skall bli roligt kram till er alla tre från Gunnel

2010-04-01 @ 10:03:19
Postat av: Cattis

Vilken mysig dag ni haft! :) Hoppas att du sover bättre inatt Helén så att du är utvilad inför kommande dagar ;) Nu ska jag in till Malmö och fixa det sista inför avresan. Vet inte riktigt vad det är men det löser sig, haha. Och som sagt, vi hörs när vi hörs! Stor kram till er från mig <3 <3 <3

2010-04-01 @ 10:28:34
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Peter

Det verkar som ni har fullt upp. Och det är bra att ni tittar Er runt. Museumet verkar var ett skoj museum Även för stora barn "Som jag" Hahahaha

Mysiga bilderna ni har tagit på pojkarna samt lita annat skoj.



Ha det bra på Er allihop.



2010-04-01 @ 14:16:35
Postat av: Mormor & Morfar

GRATTIS PÅ 45ÅRSDAGEN HELEN.

Roligt att se Ni trivs.

GLAD PASK TILL ER ALLA.



KRAMAR



INGERo. PAPPA



2010-04-02 @ 10:13:30
Postat av: Sofia

Ni verkar ha det helt fantastiskt och ni hittar på en massa roligt ser jag :) saknar er allihop. Men snart ses vi igen, ha det så kul i Seattle ! KRAM

2010-04-02 @ 11:57:59
Postat av: Hässleberga

GRATTIS HELÈN till de 45 åren inte ofta man firar sin födelsedag i USA!!!



Ha det underbart på er resa.



Kram

Felicia Kristin & Martin

2010-04-02 @ 12:34:30
Postat av: Helen

Hej pa er allihopa. Tusen tack for gratulationerna bade har o via sms o facebook. Vi har det jatte mysigt o vi han vara pa Space Needle, Public Market, Forsta Starbuckscafeet, Hardrock Cafe, tuggummivaggen, cheesecakefactory o givetvis lite shopping. Igar var det blandat med regn o sol men idag oser det ner. Vi ska till Southcenter Mall idag o dar sluter Yasse upp. Ha det bast allihopa Kramar

2010-04-02 @ 18:27:50
Postat av: Familjen Kamf

Grattis Helen önskar familjen Kamf :) hoppas du haft en underbar dag. kram

2010-04-02 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0