Playin around to find my own sound..


"If you're not useing it, you're losing it"

Give it a thought.. it's worth it..

Dagen har varit bra, jag badade pojkarna imorse. Sen åkte vi till biblioteket, vidare till Melissa (som också har tvillingar, fast de är snart 3 år så de är lite äldre).. Där gick vi till en lekplats, Marte, Melissa och Jag med våra tvillingset.. Vi såg ut som en dagisgrupp, eller en dagmammagrupp hahah :-)

Lite för många ungar kanske?? haha

Jag gav pojkarna mat där innan vi åkte hem efter som jag hade känslan av att de kom till att somna i bilen! OCH GISSA VEM SOM HADE RÄTT, jaaaaaag.. 

Under tiden de sov pratade jag med Anna, Maria, Mamma och Petra.. <3
Det var kul och behövligt.. vi fick diskuterat och pratat om en massa.. även resonerat lite ;-)


Jag känner mig lite off med den här fotoklassen jag tar.. Det känns som det är för mycket.. Och jag hänger med när det gäller engelskan och även vad hon försöker lära oss med.. Men det är svårt att övergå till praktiken.. Nu ska man liksom ta foto själv och med hjälp av lite få instruktioner.. 

Så jag tog mod till mig och mailade Leslie, läraren.. Och fick ett riktigt bra och välbeskrivligt mail tillbaks.. Nu känns det genast bättre faktiskt.. Så jag ska nog klara av att göra det jag ska göra.. 


  Jag lekte runt lite idag men ja de måste jag ju göra.. Måste ta foton til klassen med ju.. Så här är några..





Pojkarna agerade lite fotomodeller hahah.. Vi åt även snacka ute idag då vädret var fint i eftermiddags..

Sen jobbade jag 1 timme extra ikväll för en man kom hit och skulle ge en offert på att byta heltäckningsmattorna i huset..

Så jag underhöll pojkarna bus... Vi lekte med grannbarnen på gatan. Riktigt mysigt faktiskt.
Jag fick en sådan sommarkänsla och jag kände mig som ett barn på nytt.. Som när man själv sprang runt på sommardagarna. Alla lekar man lekte, allt man gjorde och alla man träffade.. Alla var ju ute..

Så Lauren, Cassidy, Keithan, Keithans bror som jag inte kommer ihåg namnet på, Nic, Dex (de två andra grannbarnen Joe och en flicka skulle på fotbollsträning så de kunde inte vara med) och slutligen JAG.. 

Vi sparkade och kastade boll.. Pojkarna älskade det! DE VILLE INTE GÅ IN!!! Och sen sprang Toby, Lauren och Cassidys Golden Retriver hund runt och N och D skrattade och tjöt av glädje.. 

Lyckliga barn må jag säga! 

Ikväll har jag sedan duschat, studerat lite kamera inställningar, pratat med Catrin och skriver här till er :) 

Klockan är nu drygt 21.00 och jag tänker faktiskt dra mig till sängs nu.. 

Imorgon är en ny dag med mycket som händer.. Jag ska på playdate hos Marte, på eftermiddagen ska jag till farbror doktorn.. Jag ska vara där kl. 15.00.. På kvällen ska jag bara ta de lugnt, fixa med fotoläxan och se en film! 

Godnatt säger jag men i ert fall menas det som Godmorgon!   


Jag har blivit utmanad med mina fötter! Gissa hälen ..


Det är minsann inte bara jag som inte kan ta hand som sina fötter!! Så det så! Döm mig inte hahahah

:)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hörs som du o pågarna har aft en helt underbar dag med playdate o vackert väder....ja du här är det morron nu o ska snart bege mig ute med Girrebus på hans kisserunda...han hälsar till dig med en morronkyss....Som du kanske kommer ihåg sk vi ha Öppet Hus på jobb imorron o du saknas redan där...Natti natti o vi hörs när vi hörs som Cattis brukar säga...Love you<3<3<3

2010-04-23 @ 06:45:53
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Har du frågat ägaren av denna häl om lov att lägga ut bilden på din blogg? Du känner väl till upprättshovslagen... ;)Det är klart att det är Cattis häl, syns klart och tydligt. Ha det bäst!

Ps. Hur är det med dina tår/fötter?

Kram Gunilla

2010-04-24 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0