Sista natten för största delen av la familia hos mig!

Ja här sitter jag och får äntligen plinkat ner lite rader.. Min axel värker, Angelica ligger redan färdig i sängen och väntar på att jag ska komma ner och "kompis mysa" med henne.

Jag har köpt ett nytt täcke till min säng idag så de ska vi inviga. Det är tjockt, dubbelt så tjockt som mitt andra så nu ska jag minsann inte frysa alls haha.. 

Jag kommer skriva en sammanfattning av Mammas och Petras vistelse hos mig (som jag ALDRIG vill ska ta slut). Vi har haft det underbart och jag fattar fortfarande inte riktigt att de varit här och ja i och för sig är här.. 

Det är fortfarande lika ofattbart att de ligger i rummet här bredvid och snusar.. Tråkigt nog är Mamma dunder förkyld :( Inte så kul eftersom de är en ganska lång flygtur hem (fattar ni HEM, där JAG faktiskt hör hemma, mitt eget land!!!!!) Det är konstigt på många sätt.. Men jag lovar ska förklara mer detaljerat imorron.. 


Nu ska jag kasta mig i sängen och nanna.. Imorgon ska jag köra mina älskade till flygplatsen och säga hej på ett tag!

 
   



Mamma firades dagen efter sin RIKTIGA födelsedag..












Kommentarer
Postat av: matilda blom

Fina, Fina, Fina människor!

Jag blir så glad när jag ser alla bilder och hör att allt går bra för dig Malin. Glädjs med dig och blir så glad bara jag ser hur du ler på bilderna.



Hoppas att du har njutit mycket nu när familjen varit hos dig och att du har en fortsatt bra tid där. Och du, pojkarna är supersöta!



Kram på dig från Matilda, föredetta Hansson från Anderslöv du vet ;)

2010-04-04 @ 15:13:01
Postat av: Mammi

Fy tusen vilka 10 underbara dagar vi har haft, ingen rast ingen vila utan upplevelser o shopping det är vi bra på vi 3 tjejer.....Detta ger jag 10 toaster....:-)



Jag säger på återseende till dig min kära underbara goa tös o Fam Yates. Tusen tack för att vi har fått komma o vara en del i familjen, vi har verkligen känt oss välkomna. Dessa 2 helt underbara pojkar har varit kul att träffa IRL, bara älskar dom. Ni är välkomna att besöka oss i Sverige o jag hoppas att en dag kommer ni att göra detta så på återseende allihopa vi ses snart....:-)



Love Helen o Petra

2010-04-04 @ 16:14:16
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: emmab

Hej tös :) Kul att läsa att du har det bra! det förtjänar du! Och kul att mamma och petra fick chans att hälsa på:) Ville bara säga att jag saknar ditt glada huvud här hemma:) sköt om dig, kram!

2010-04-04 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0