Tusen Tack Malin o Fam. Yates.......

Tusen tack Malin för 10 helt underbara dagar.....Vi har fått uppleva mycket o du vet att vi har verkligen spenderat varje dygn,timme,minut,sekund och hundradelssekunder tillsammans. Det är med vemod vi säger BYe Bye men jag är överlycklig att ha fått vara här med Petra o dig, ännu ett äventyr tillsammans.

Ni är min skatt mitt allt <3<3<3

Hejdå Marte, Yasse, Angelika kul att ses o ni tjejer måste fortsätta blogga för ni vet att ni har en trogen bloggläsare at home.....

Tusen tack Fam Yates för er gästvänlighet med god mat, dryck och givetvis många goa skratt tillsammans. Ni har 2 helt underbara pojkar o Petra o jag kommer att sakna dom. Här är redan tyst i huset det är något som saknas ja visst det är ju NIC o DEX....Love you.....

As I said too you WELCOME TO SWEDEN ANY TIME....:-)


Bye Bye Ryan, Marlene and Carter nice to see you....

Happy Easter.




Miss you......

Love Helen and Petra



Malin vi ÄLSKAR DIG o SAKNAR DIG REDAN.....PUSS O KRAM I MASSOR.......


Kommentarer
Postat av: Malin

JA FY FAN VAD JAG SAKNAR ER MED! GÅR INTE ATT BESKRIVA..



<3<3<3<3

2010-04-05 @ 07:35:05
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0