Sista helgen i April för detta året!

Jahaja, igårkväll åkte jag till Angelica, vi träffades på Alderwood Mall och jag fick köpt en skjorta för lite över en 100-lapp. Angelica fick fixat lite smink och ett par klädesplagg.. Sen åkte vi till Blockbuster (som hemmakväll, videomix) och blev medlemar + hyrde twilight filmerna.. Väl hemma åt vi lite och gjorde vår egen lemonade.

Bänkade oss framför min dator och satte på filmerna.. Mysigt var det och Angelica hade varit på IKEA innan på dagen så vi åt Daim (tacka gudarna för Daim!!) och Marabou..
Många roliga saker hände, lite mindre och större incidenter men det hela slutade i ASGARV och två trötta aupairer!


Så söndag då, vi vaknade och jag skypade med Mammsi och Petra sen med Kim, Keith och Timmy! Mina grabbar! Kul var det, saknar er förbannat mycket!

Sen fick vi lägga på ett kol för vi skulle träffa Denise, Laura och Andréa på Alderwood så Denise kunde få tillbaka sin plånbok (som hon sååå smart, glömde i Angelicas väska kvällen innan ;) ..

Tur var det ändå, för på min skjorta jag köpte igår satt det j@vla larmet kvar!! Typiskt, men ja jag bytade faktiskt min skjorta till en mindre storlek och en annan röd mönstrad.. Mycket bättre, mer nöjd med mitt köp/byte..




Jag och Geelis testar glasisar...




När vi ätit lite kines mat.. :) Mums på det.. Geelis testar sina nya poser..




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
BEST!!!





Angelica hoppa över pålar utanför Alderwood!! På tid och allt..
 

Efter Alderwood Mall åkte vi upp till Everett, vid Boeing. Där skulle vårt Edmond's gäng spela softboll.. Så vi kolla på deras match (de vann) sen åkte vi hem till Gelis igen för att hon var tvungen att jobba..

Så jag åkte hem till mig, körde in om Safeway och tog ut pengar från mitt konto och satt in på mitt sparkonto.. Jag har bara 6 transaktioner per månad och jag har redan överskridit dem.. Så nu måste jag göra mina transaktioner  i en automat istället..  

Nu har jag 661 dollar på mitt sparkonto, det ni.. Det är inte så illa minsann.. Tycker inte jag iaf.. Jag är ganska nöjd.. 

Ikväll åt hela familjen popcorn och kollade på Nemo tillsammans..
Sen snackade vi lite innan jag drog mig upp till mitt rum.
Här har jag spenderat lite tid med olika saker, fixat lite med min läxa tills imorgon. Svarat på lite mail och kollat Facebook..

Jag ska även skicka iväg ett mail ikväll till Sverige, och Apollo. Human Resurse Organization... Dit man vänder sig om man vill bli reseledare..
Under kvällen har jag också pratat med Angelica och Catrin. Skrev även lite med Marte. Jag är dessa tre tjejer så sjukt tacksam! UTAN ER GÅR DET INTE!!♥

Marte skrev en massa kloka ord till mig, tips, utvärderingar och fick en massa positiv feedback. 

Skypade nyss lite med Mammsi också!

Jag har haft en sjukt rolig och händelserik helg, men samtidigt har den varit tuff.. Jag har känt mig lite off, varit hängig, trött och längtat lite hem. Men känns bättre nu som tur är, men det är inte lätt alltid.. Isch nej.. 

Men godnatt säger jag nog nu, hörs imorron gott folk..  

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland stöter man till OFF-knappen, inte konstigt alls...jag tror, att du har snart ON-knappen på. Du är omgiven av härliga människor, både där och himmavid.( ...och även litta bortavid, Ödåkra) Det händer så mycket omkring dig. Funderar du på att bli reseledare? Säkert superkul och utmanande Jobb!



Vilken fin header du har gjort förresten!



Ha det riktigt bra gumman och ta väl hand om dig <3

Kram

Ninni

2010-04-26 @ 09:50:07
Postat av: Mammi

Mitt hjärta, mysigt att vi han prata lite imorse. Förstår att det går upp o ner men som du vet vi här hemma finns kvar o väntar på dej...:-)Klart att ens känslor går som en berg o dalbana och att bo o jobba på samma ställe är både positivt o negativt. Samtidigt blir dina pågar större o kommer in i olika trotsfaser som klart bli tuffa att gå till mötes. Men jag vet att du klarar detta o jag finns alltid tillhands via skype vilken tid på dygnet...Saknar dig min goa tös o snart ses vi igen o jag längtar ska bli härligt att få krama om dej igen....Vi hörs o du Love you massor <3<3<3

2010-04-26 @ 10:42:21
Postat av: Peter

Som din Mammi har sagt.. Känslorna åker berg och dalbana. För att mutra upp dig lite brukar jag ibland nynna på denna låt..



http://www.youtube.com/watch?v=vDBRkX8wX3k



Och den här gruppen gillar du..

http://www.youtube.com/watch?v=Cg4MTBCIW8A



Take Care

2010-04-26 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0