A really nice evening at Spotted Cow!


Här är vi, några aupairer.. Snackade en massa, åt mycket glass och hade det trevligt..

Fick några gubbar utanför Caféet till att ta några bilder på oss.. Tror de bollade med 6 kameror haha. Och de var inte så tekniska om man säger så.. Full rulle där..

Snackade lite med Mamms och sa godnatt nu.. Klockan är lite över 10 och jag ska hoppa i säng..
Imorgon är det fredag, Silje ska komma och ha en sleepover hos mig, vi ska även se film och mysa här.. Äta ute också, det är ett måste..

Ha en toppen fredag alla älskade läsare!

Kommentarer
Postat av: Mammi

FREDAG i blodet igen.......Härligt!!!! Ha en skön härlig mysig fredag o hälsa Norskan...Kramis i massor

2010-08-13 @ 08:59:16
Postat av: Lizette

Hejsan. vad får man i lön när man jobbar som au-pair?

2010-08-13 @ 19:24:27
Postat av: camilla

Hej svej! Det var ett tag sedan jag kommenterade, men du ska veta att jag har lite koll på dig.... Superhärligt med alla fina bilder. Anton ska äntligen få börja på förskolan på tisdag efter en lång semester. Saknar dig Kram Camilla

2010-08-13 @ 22:47:07
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0