BILLARMET TJUTER OCH IN ÅKER VAGNEN!

Imorse åkte vi till Silje och lekte lite innan köpcentret öppnade. De har en massa Elmo saker, Elmo är då den röda figuren som ni ser att de sitter på. Elmo stolar hehe, Elmo är från Sesame Street, ett tv program. Nic och Dex älskar Elmo hehe :)

På Everett Mall..

Sötaste ungen i världen! Min buddy Dex<3


På Hallmarks fanns en kanin som har en sensor i pannan så när man passerade eller nuddade den så rulla den runt som ett mongo och skrattade haah . Pojkarna älskade den iaf!
   Detta är då de sötaste grabbarna in town! Från ingenstans får de för sig att de ska hålla händer. Himla kärt! Alla gick och ooahde sig :)

Sen sprang de fram till smyckes affärs displayen. Kolla vigselringar eller haha. Ser bara så sött och fel ut :)

Nej, Nic, men denna var väl fin, eller?


Ja då var det dags att lämna, åka hem och få pojkarna i säng inför en tupplur. När jag komme till bilen så har bilen bakom mig parkerat så jävla nära, nästan ända inne i GUMPEN på bilen! Så när jag ska öppna baggageluckan så måste jag luta mig lite bakåt och då lutar jag mig lite lätt på bilens motorhuv och LARMET TJUTER UT! HERREGUD tänker jag haha. Fort som f#n in med vagnen och övriga saker och iväg for jag.

Eftermiddagen!
Vi gick ner till Hilton Lake och utforskade lite..


När jag slutade packade jag kläder och hoppade iväg med bilen mot Issaquah. Feta bilköer och skit, men tog ändå bara 15 min extra, så okej ändå. Tog bara 1 timme hit..

Sarah lagade god middag (pasta med köttfärssås) och sen fick vi tårta till efterrätt som blivit över sen igår..

Jag har svarat på en massa mail och annat, kolla med resor och priser osv. Nu är klockan snart nästa dag och jag ska nog tacka för denna dagen och välkomna nästa! 

GO LADY GAGA GO GO!  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Trädkramar Dex....hihhi...Tack för goa skratt med kaninmovisen....Du vet nog hur mycket jag saknar er o snart kommer Anna o Maria o får mysa med er alla 3....Härligt....Idag är det den årliga Anderslövmarknaden o vi ska traska ner o se om vi kan göra något klipp....Dixies uppträder kl 11 o på em skulle det vara någon veteranmoppe tävling tror jag...Ikväll vankas det kräftor både signal o havskräftor from Sweden....smaskigt....Ha det bäst o hälsa Cattis lycka till. Ha en trevlig Lady Gaga show....Love you <3<3<3

2010-08-21 @ 10:03:51
Postat av: Pappa

Ha så trevligt på konserten! Kram!

2010-08-21 @ 10:17:27
Postat av: Anonym

Leeds-Millwall 3-1

2010-08-21 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0