BJÖRNBÄRSBUSKARNA BÄR BÄR (frukt)!

Igrå när jag och Silje var ute på vår walkingtur på ganska många kilometer så såg jag att äntligen har björnbären kommit! Och de är söta och goda! Detta momentet har jag längtat efter sen jag kom hit för 7,5 månader sedan och såg alla björnbärsbuskarna längs med stigarna.. Gott gott i gott gott säger jag bara..




Det har varit lite kyligare idag, 15 grader under förmiddagen. Men ändå uppehåll, så jag tog pojkarna till Martha Lake.. De älskade parken, som gjorde för dem. Sen fick de plaska lite i vattnet och kasta sand ut i vattnet..


Älskar denna bild på världens charmigaste unge hhaah


Okej, nu har ni kollat på Nicholas på bilden ovan. Nu måste ni se denna film, eller ja i alla fall till omkring 50 sekunder. Ni ska kolla efter James det röda loket! Kolla James miner och se om ni tycker att de är sjukt likt Nic elelr INTE!!! hahaha som jag skrattade. Och ja Pojkarna älskar Thomas och vännerna, den shown som jag länkat här..   




Denna bild är tillägnad Camilla Fridholm!
Joel och Katie byggde för ett tag sedan en lådgubbe som är för ärtpåsarna du skickade med mammsi hit. De som du så fint sytt ihop. Så här flyger de ärtpåsar i hela rummet och gubben får lite bulor och skråmor, men klarar sig varje gång hahah .



Jag lagade varma mackor till mat idag åt familjen. Blev tonfisk, skinka och kalkon, riktigt goda och Joel uppskattade min tonfisks variant! Men ja, heheh de visste jag redan innan.. Han älskar tonfisk, och de gör jag , Petra (min syster) och Mamma med och vi älskar detta jag gjorde idag. Så ja var ganska självklart att han skulle gilla de.. Men kul att höra iaf..

Sen kom Silje och hämtade mig kl 18, vi åkte och skämde bort oss med pedikyr/forvård/massage..Silje var så snäll och bjöd mig på de.. TACK TILL HENNE :)

Sen RÅKADE vi bege oss till Coldstone och åt glass + smooties.. MUMS, som jag kommer sakna det! Det är så mycket jag kommer sakna i USA. Herregud, vill inte ens tänka på det..


Ursäktar bilden, armen är lång som en orm och ja ser ju sådär fräsch och söt ut hahah :) Men så är de när man jobbar och är aupair hahah


Vi gick in på University Bookstore, mkt trevlig bokaffär.
Där såg jag detta bord! SJUKT JU! 

En massa svenska författare.. kul ju ..

Svar till Sanna:
"Hur fick du rosa vatten :)? Btw Din blogg är sjukt bra och rolig att läsa !! :)"
Det är färgtabletter som värdföräldrarna köpt, Sesame Street med Elmo om du hört om dem? De är märket, det är en serie med..Tack, jag försöker så gott jag kan :) Men bugar och bockar.. :)

Till Pappsi:
DU ÄR DEN SMURFIGASTE SMURF I VÄRLDEN SMURFPAPPI!

Nej nu ska jag sluta skriva, för ni har ett liv med och ja mer vill ni nog inte läsa nu! Ha en bra torsdag, snart helg igen mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja det är pågarnas favo Thomas the train...O Nic är slående lik James....Va trevligt med ärtpåsgubben...:-) Ibland är det skönt med lite ompyssling av sin knopp o kropp....o nu blev det fossingarna....härligt efteråt....Natti natti o tusen tack för all info om Disney....hoppades du han fråga Silje lite....:-9 Love you o hörs din morron i morron..<3<3<3

2010-08-19 @ 07:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0