Blue Angels med mina Angels

Idag har jag haft den bästa dagen på länge! Riktigt härligt. Det blev blue angels, det är jet plan som hade en riktigt cool show över I-90 bron, mellan Mercer Island och Seattle..

Regna gjorde det, långt gick vi till bron men kul var det.







Efter detta tog vi oss in till Bellevue, shopping, mat och bio! Kan det bli bättre? Och med toppen fina människor! :)



BUILD A BEAR, BYGG DIN BJÖRN!
Vi fixade oss en livskamrat idag, en kompanjon i USA. Gizmo Junior blev namnet. Älskar honom redan mitt lilla hjärtebran. Påminner mig om mitt älskade hjärta hemma. Så nu har vi alla kompisar så vi kan ha playdates tillsammans ;)


Vi hade en hjärtcermoni!


Biotajm! Step up 3, FETT BRA!


Ja som ni ser! En toppen dag! Riktigt super..

Imorgon händer det saker ska ni veta.. Ni kommer bli riktigt chockade inför det ni kommer läsa på måndag när ni vaknar! OOOHHH så spännande, ni kan bara inte missa måndagens inlägg! ;) Nyfikna??


Kommentarer
Postat av: Peter

När du skrev Blue Angels visste jag lite att det handlade om dessa flygplan. Kul att du såg detta, och ni verkar ha haft en toppen lördag. Och lägger in länk med blue angels och Van Halen låten - Dreams Tror har lagt in den tidigare,,

http://www.youtube.com/watch?v=_yzOgQpDsD8



Ha det



Peter

2010-08-08 @ 12:10:27
Postat av: pappa

Det värmer mitt hjärta när jag ser hur glad du är och så mycket du får uppleva. Har Gizmo senior med mig på jobb i dag. Tusen björnkramar!

2010-08-08 @ 13:12:31
Postat av: Mikaela

Anmäl dig gärna till dagens blogg! Jag väljer ut en vinnare ikväll :)

2010-08-08 @ 13:55:27
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0