Ringling bros. and barnum & bailey cirkus och Kräftskiva allt på en lördag

Idag har jag tagit det lugnt hela morgonen och lite på eftermiddagen. Sen vid halv 3 lämnade vi huset, värdfamiljen och jag. Vi mötte mormor och morfar och gick till cirkusen.

Fullt med folk, och jag var väldigt förväntansfull! Det var så många år sedan jag gick på cirkus!

Så här kommer en massa bilder, sen följer resten av min kväll i form av en mycket trevlig och välplanerad kräftskiva hos Emma!

Sjukt viga människor, de är inte mänskligt! Det kan jag lova er..

Denna tjej hängde i sitt hår och svinga runt i luften, hur normal är det? Vad änvänder hon för schampo liksom shit stålsåpa eller?

Paket att hämta, oj shit var de tre NORMAL stora tjejer i paketet eller VA?? Herregud hur man man böja så på sig, sjukt.

Mannen som ligget underst håller upp allt ni ser med sina ben det var typ 566kg..

Ja, varför inte liksom?

Just nu 3 motorcyklar i bollen

Slutade med 7 HELA MOTORCYKLAR, SJUKT!

Texas bull

Superhero clowner


KRÄFTSKIVA!

Kräftor, broccoli paj, skinkpaj och sallad!

Mumma, tacka gudarna för IKEA!

Blåbärspaj och Maisena vaniljsås (stavning haha)!  

Alla tjejor, Angelica, Emma, Madde, Jag, Kristina, Linn och Dorianna.
Svennar, en Dansk och en Isländska..


Klockan är alldeles för mycket nu, sitter och väntar på att sista filmen ska laddas upp så jag kan länka dem och sen släcka ögonen för idag! Klockan är just nu 01.18 och jag borde sova. Är trött minsann, imorgon ska jag nog träffa Silje och Melissa.. Får se vad som händer..

Dagens två "ROLIGA" händelser:
1. Jag har den tredje innebrännaren/finnen i näsborren på bara någon vecka! KUL och ont gör det med!
2. Jag var så fruktansvärt kissig i halvlek av cirkusen, kön var flera mil lång och den bestod i medel av en mamma med minst 2 ungar!
NEJ TACK.
Håll dig Malin.
Jag går och köper en lemonade och dricker hela, blåsan håller på att spricka, det värker och gör sjukr ont. Kissa nu då?
NEJ NEJ NEJ, kö innu, showen är slut och vi ska skynda oss till bilen så vi inte hamnar i de sjukaste köerna!
Jag kissar nästan på mig och jag letar med en radar blick efter den perfekta busken att tömma bakom, hittar ingen.
Sitter i bilkö på vägen hem springer in och sätter mig på toaletten!
Det har nog aldrig gjort så ont att kissa förut, hela magen sprängdes nästan.
Det hade gått så långt att det var liksom inte ens skönt att kissa!
FÖR LÅNGT ALLTSÅ! Så nästa gång ska jag inte låta det gå såhär långt! 
Pinkie promise på det!  

GOD NATT, 01.40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0