En dag i parken och ett avslut på stranden med solnedgång

Dagen i bilder!
Silje och Jag tog våra guter till parken där de lekte i sanden och på lekplatsen.
Sen åt de lunch ute på vårt trädäck.
Efter Nic och Dex vaknat så tog vi en sväng med kärran runt kvarteret och lekte i trädgården.
Efter jag slutat åt vi och sen hämtade Silje upp mig :) Dags för Mukilteo Beach och ännu en magisk solnedgång..




Kvällen i bilder!
Blev en sväng inom Safeway och inhandlade lite snacks.. Och sen mös vi på filtar, solen stekte och barnen lekte i vattenbrynet. Lugn, frid och ro! Jag låter bilderna tala..

På slutet hände det sjukaste ever! Från ingenstans kom två killar och sätter sig bredvid oss. En vid sidan om mig och en bredvid Silje. De bara sitter där, helt tysta, skrattar och fnissar lite då och då. Och de satt ända inne på oss..

Sen tog jag denna bild på Silje, mest bara så att vi kunde få med våra inkräktare på bild! hahah
Silje var helt nervös och kände lite obehag, jag var mest lugnt och tänkte jaha ytterligare några halvfulla grabbar som ska vara lite modiga och coola..
De var kanske i 25 års åldern skulle jag tro, och ja efter vi tagit bilderna började de snacka som fan. Och killen bredvid mig skulle offra båda lilltåarna och ena testikeln om jag åkte till Vegas och gifte mig med honom. Men jag tackade snällt nej och sa att de kroppsdelarna kunde vara bra för honom att ha i framtiden. De erbjöd oss också öl och snackade en massa dynga haha
När vi packat ihops och var på väg att bege oss ville de ha hejdå kramar, men då sa jag snällt igen, nej tyvärr jag kramar aldrig främlingar.

Så ja ett konstigt slut på en mysig kväll och dag! 

FULLMOON!

GODNATT! KLOCKAN ÄR ALLDELES FÖR MYCKET MAAAAAALIN. GÅ OCH LÄGG DIG!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vilka härliga bilder på guterna....:-) I like it....:-) Hmmm fullmåne....shit jag hade inte suttit kvar...kom inte vargen ylande eller var det killarna som dök up...Kramis

2010-08-25 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0