En eftermiddag på Alderwood Shoppingcenter!

Lady Gaga inlägget från i lördags ligger under detta så ni inte missar det. Det är nämligen värt att överskåda! Lovar.. :)

Så idag då, ja Catrin och jag sov till vid 11.00, jag skypade med Mamma snabbt och sen kom Silje och Greta! Det betydde, skynda på Malin och fixa dig hahah. Vi skulle nämligen åka från Catrin till vårt Lcc Möte kl 12.00.. INTE EFTER 12..

Men vi lämnade 10 över och vi kom faktiskt i tid. 5 min tidiga till och med.
Där satt vi på Alderwood Mall och hade aupair möte med vår mentor i dryga 1½ timme som inte gav oss mycket. Men men så är det, allt är inte kul.

Jag Malin Maria Margaretha Persson lovade mig själv, att BARA köpa ETT plagg idag. Och vet ni vad JAG HÖLL DET INTE! :(
Jag har faktiskt inte unnat mig något klädesplagg på riktigt länge, så ja det råkade bli 4 plagg och jag blev lite fattigare.. Men har lite kvar från min lön denna veckan så jag har ändå varit duktig. Ibland får man unna sig faktiskt, och allt var ju så fint :)

Köpte allt på Forever 21! Sen lämnade vi mallet så jag inte skulle råka köpa mer!
Ni ser lite motstånd har jag ändå hahah

En kortare blus..

Fin vardags sweetshirt..

Riktigt fräsig och mysig cardigan enligt min smak..

Lite så halvt högmidjade skinnshorts..


Det var Gabriela och Silje som jag lunkade runt på köpcentret med förresten, vi åt lite asiatisk mat innan vi åkte hem med.
Ikväll har jag badat, gjort hårinpackning och tagit det lugnt. Bara haft en egokväll:)
Ska kanske se en film innan jag nannar, börjar inte fören vid 13-13.30 imorgon och ska sen jobba någon timme framöver tills Katie och Joel kommer hem igen..

Men ha det toppen mina underbaringar! Och förresten, USA är ganska grymt om jag säger så! :) Mest bara så att ni vet. 


Kommentarer
Postat av: Anna

10 dagar kvar!!!

Vilka fina plagg du hitta!den randiga koftan ser skön ut! riktigt snygg!

Lady Gaga är sååå cool!!! Grym! med alla sina ombyten! Hon kan verkligen showa!

Snart ses vi...!!! <3<3 kram Anna

2010-08-23 @ 13:03:16
Postat av: eeemma !

Hej! Jag började läsa din blogg för ett litet tag sen, måste bara fråga, hur många barn har du hand om? =)

2010-08-23 @ 17:31:29
URL: http://eeeaa.blogg.se/
Postat av: eeemma !

Sv: Jaha! Okej, tack så mycket för svaret!!



Kram

2010-08-23 @ 18:42:48
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0