En härlig dag även denna dag

Idag har jag haft ytterligare en toppen dag! Pojkarna och Jag hade de harmoniskt under morgonen. Silje kom med Henrik och Martin på ett litet besök.

Under deras nap fixade jag lite på mitt rum, plockade undan, packade allt som jag skulle ha med mig till Catrin för helgen.
Läste lite i min bok och sen skypade jag med Cattis och lite med Mamms när hon kom hem från Tommy och Lena.
I eftermiddags har vi lekt i trädgården och sen slutade jag. Blev inte så mycket gjort då Nic vaknade lite i 3.

När jag slutade hämtade jag Silje, sen körde jag henne till Gretchen innan jag åkte till Catrin . Hittade minsann, var helt glad över det. Första gången jag var hos Gretchen, och ja sen skulle jag hitta till Catrin därifrån. Men klarade det med bravor minsann. 

Så ikväll har Jag, Catrin och Hillary tagit hand om Hanky och Emmett. Sen kom Ampero, en mexikansk tjej som också bor i Issaquah. Så det blev en myskväll med Prodject Runnaway.

Nu ska jag nanna, kommer bli en ituhackad natt även för mig. För Cattis ska upp mitt i natten, på småtimmarna och ge Emmett lite nattamat. Så nu säger jag godnatt och imorgon kommer det hända en massa.

Kolla Blue Angels, ni kommer få se vad de är imorgon på bloggen ;) Vi ska chilla i Bellevue, äta och se Step Up 3! 

Här är lite "roliga videos på pojkarna från idag". När man vaknar efter sin nap så kan man ju också vara lite så båkiga, tetiga och vill bara vara på sin bror!!!! :) hahahah   



Till Sanna.
Nej jag hade inga problem alls att se skillnad på barnen. När jag fick bilder skickade på dem innan jag åkte var det lite svårt. Men första gången jag träffade dem så fick man en uppfattning om dem. De är väldigt olika, har helt olika personligheter och ja sen jag kom hit så har jag inte tyckt de sett lika ut alls :) 

Men klart är detta individuellt, och ja känner man inte barnen så är det svårt att skilja på dem. Alla mina aupair vänner har svårt för de, eller nja förresten kanske inte alla, men många av dem. Hoppas detta svar var vad du önskade :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0