Första lekdagen hos Cattis!

Ganska många bilder kommer följa nedan om jag säger så. Varnar känsliga läsare om ni inte orkar kolla eller har tid att tidda på alla dessa underbara bilder ;)

Men såhär har dagen då varit. Jag hade allt packat och vi körde till Cattis kl 8 imorse. Där vi lekte lite innan vi packade in alla pågar i bilarna och åkte till Issaquah Community Center, där lekte vi i lite över en timme.. Riktigt kul och pojkarna älskade alla leksaker!

Vi åkte hem, åt lunch och efter lite kämpande med medtagbara sängar så sov alla pojkar, eller inte Emmett då, han la sig lite senare..

Catrin och Jag skypade lite med Martin Morän, snabbt med Max och jag snackade lite med Mamma. Vi gjorde amerikanska pannkakor med banan och chokladbitar i. SJUKT GODA ;)

Sen när pojkarna vaknat efter sin nap så körde vi hem. Och ja det blev min dag med Nic och Dex.




SVERIGETEMA PÅ KILLARNA ELLER?? SVAR JAAAAAAA. Och Sverige spelade ju mot Skottland och vann så ja man kan ju säga att det var vår förtjänst JA :)

Även baby Emmett hade sin sverige dräckt på sig, fast man inte kan se den så tydligt kanske..

När jag slutat tog jag en välbehövlig dusch, filade fötterna, rakade benen och känner mig nu allmänt fräsh.
Fick ett paket av Mammsi idag, ett par leggings/cykelbyxor SVARTA, tack älskade Mamms :)
Jag fick även ett paket från Victoria's Secret, jag har nämligen beställt 2 bh:ar.. Men när jag öppnade paketet fanns 1 svart bh i 4 storlekar förstor och fel modell??!! Hur kan det komma sig liksom, mina skulle till och med vara beige eller hudfärgad.. Så fick ringa så ska skicka tillbaks denna och fortsätta vänta på mina andra.. KUL JU.. hahah 
Jag som trodde det var mina som kom.. 

1 lyckat packet av två är ju inte så illa i alla fall.. :) 

Skypade även med Laura idag, förra aupairen.. Eller ja jag ringde henne och sen inkluderades Nic, Dex och Joel. Kul var det att snacka lite med henne i alla fall :)

Imorgon ska jag på playdate hos Jenni, en hemmamamma i Katies tvillinggrupp.. Silje Victoria ska även dit med sina grabbar.. Ska bli kul, mellan 9-12.. 
 
Nu ska jag ringa Cattsan innan jag ska nanna ..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Alltid lika kul att läsa din blogg o se vad du har gjort under din dag med pågarna. Va gulliga dom är i sina Sverige tröjor alla 4.... Inget dålig förskola att vara o leka på inte som hemma iallafall....Vi hörs o nanna gött....Love you....

2010-08-12 @ 06:57:15
Postat av: Lena

Riktigt härlig header du gjort! Va söta grabbarna är i sina Sverigetröjor. Nu dröjer det inte länge förrän Anna och Maria kommer, de längtar så! Kram

2010-08-12 @ 07:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0