Ja Lady Gaga då ja! Here SHE comes

Ja kära gott folk. Jag hoppas Anderslövsborna hade det okej på marknaden i lördags. Tyvärr missade jag den, för var och TRÄFFADE LADY GAGA! :D

Denna kvinna är helt unik. Lady Gaga gjorde ett riktigt stort intryck på mig, jag är så mycket mer positiv till henne nu. Nu VET jag VEM Lady Gaga är! Hennes röst är helt fantastisk, hon är fantastisk live, hennes show var helt obeskrivlig. HERREGUD VILKET TRÄNINGSPASS DE FICK I DANSGÄNGET OCH HON SJÄLV MED :) hahah , mäkta imponerad.

Jag och Catrin körde till Southcenter Mall där vi väntade på Angelica, hon var FAST i bilköer låångt nor om Seattle och ja från Seattle till Southcenter ta de cirka 25 min utan köer kanske. I-5 (motervägen) kan vara för jävlig och det är den alldeles för ofta.
När Angelica väl kommer fram så börjar köerna igen direkt efter Southcenter, det SKA ta 25 min från Southcenter till Tacoma Dome, där vi skulle se konserten. DET TOG OSS 1½ TIMME! Så Lady Gaga skulle börja 20.00 och vi springer från parkeringen (parkerade ganska långt bort och med KLACKAR) vi entrar arenan 20.40!! Snacka om att vi var nervösa för att missa hela spektaklet. Men som tur är började hon inte fören kl 21.00! Förbandet hade precis slutat när vi kom! Gushe lov! Vi klarade det! Svettiga var vi, halsen skrek efter vatten och spidade var vi! 

Nu kör vi showen LÄSARE, ÄR NI MED!!!??? ÄR NI REDO, ÄRRR NIIII REEEEEDO???





Lady Gaga är MUSIKALISK OCH MAGISK!

Efter showen då bilar fortfarande köade och tutade tog vi oss friheten att modellera lite. Kul hade vi och jag kissade i buskarna.. 


En lyckad kväll som slutade på Mcdonalds för lite nattamad och sängen hittade jag kl 03.00!

Kommentarer
Postat av: Marianne/din faster

Hej sötnos!

Vilka fina bilder från konserten och vad söt du är Malin du blir bara vackrare o vackrare ju äldre du blir...

Jag hoppas att du kan hitta en fräck Sweatshirt till mig behöver INTE vara något tryck på bara den är fin behöver verkligen en sådan alla tröjor jag har är det huva på...Vit eller ljusgrå är det som gäller.

Ha det nu bra och var rädd om dig.



Här regnar det...igen!!! Fan vad trött jag blir på detta regnande.

Hoppas att du/ni har bättre väder!



En STOR Kram

Marianne

2010-08-23 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0