Lek i parken, bad in the backyard och myskväll med Silje Victoria!

Idag blev det parken med Silje och hennes pojkar. Sen i eftermiddags blev det bad i poolen för mina pojkar. Det har varit riktigt varmt här idag, i eftermiddags och till kvällen 26, 27 grader.. Riktigt härligt..

Efter jag slutat hämtade jag Silje och så åt vi skitgott, Thai mat i Mill Creek towncenter. . Röd curry med kyckling och ris, min favvis! MUMMS.. SAKNAR THAILAND!!

Sen åkte vi till Martha Lake, väldigt fint, rofyllt och mysigt!



Sen ikväll har vi sett lite film och mumsat på jordbär! Ska snart nanna för imorgon är det en STOR DAG.. Ni kommer få mer detaljer på söndag lovar;) Ha det bäst alla, saknar och älskar er glömt inte det!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hmmmm,det ser mumsigt ut thaimaten....Vad söt du är i dina tofflor....jag gillar dom skarpt...kul att inga här hemma har ett par sådana...rena fyndet vill jag då säga...Härliga bilder ni 2 har tagit vid sjön....vad det skönt att doppa tårna...ha det bäst o lycka tillmin äventyrerska....:-) Love you min hallonbakelse...snart kommer tjejerna Lundströms....o det kommer att bli mys o shopping...

2010-08-14 @ 09:15:47
Postat av: Anna

Villka härliga bilder!jättesnygg outfit du har!:d låter kanon med hotellet,sätter in pengar till Helen idag:) ser framemot o höra om ditt äventyr imorgon;D kram

2010-08-14 @ 09:25:02
Postat av: Josefin

hur är seattle? jag ska åka till redmond, strax utanför seattle den 27 september och skulle älska att få lite tips på vad man inte får missa i staden :)

2010-08-14 @ 12:57:06
URL: http://nannydiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0