Måndag oh ljuvliga måndag

Så dagen i sitt allt då. Jag vaknade kl 7 av ljud, men låg och drog mig lite i sängen och steg upp 8.30.
Dammade mitt rum, snackade med Mamma, Pappa, Camilla, Jocke och Catrin. Skrev med Kikki, Lisa, Sandra och Silje!
Underbar dag!
Mycket snack, funderingar, råd och åsikter om studerande, vad/hur/när/var/varför!
Blev lite klokare, jag behöver inte bestämma mig alls, men jag tycker ändå att det är hög tid för mig att börja leta runt och se vad som intresserar och vad som inte gör det.
Jag har kollat på yrkesutbildningar och även checkat CSN.. Många frågor finns fortfararande obesvarade dock..

Ska jag bo kvar hos Mamma, pendling, hur blir det med det, bil, bo ute på landet, inget rum, lägenhet, lägenhet var, studera nära eller långt bort? 
För mycket frågor och alldeles för lite svar, men svar kommer, de kommer de att göra. Ibland är man bara lite för otålig, men så är det, det är jag. Jag vill ha allt bestämt och fixat in i den minsta detalj.

Turism, event och mötes planerare, Butikschef/Ledare inom Shoppingindustrin, Internationell Resekonsult, Eventmarketing och evenemangsledare, Turism och Service?

Socionom, dietist, kostrådgivare ? Ja vad skulle passa..Det är frågan. Vad tycker ni?

Idag sov pojkarna länge på napen, de sov till vid halv 3.. Sen lekte vi utomhus i trädgården, gick på en runda med pinnar och käkade björnbär :)

Sen lekte vi med gatans barn och några föräldrar.. Mys på det.. Sen kom Katie och Joel hem och vi åt pizza :)

Nu sitter jag och kollar utbildningar och snackar med Catrin. Resten av kvällen får vi se vad som händer :) 
Ha det toppen kära vänner! 

De har ett litet hus..

Inte utan MIN GIZMO JR.

Dexter kramade Gizmo, innan Gizmo kunde gå upp och ta en nap.Kär unge..De älskar min lilla gosehund..

I got mail!!! Jag fick ett kort från Petra, så kärt. Hon var på Mallis och hade det najs.. 
Sen fick jag 10 dollar på ett presentkort för att jag fick köra och posta en bh som de skickade fel till mig :) Ändå okej.. 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vad de är goa....tänkte att du kunde ju köra till Mallet o låta dom göra en Gizmo Jr till dom båda som ett minne ifrån dig...Jag payar....:-) Det är inte lätt att veta vad man vill när ma blir stor...själv visste jag inte vad det skulle bli av mamsen o vet fortfarande inte...o nu har jag 15 år i bagaget på FF...:-) Ta det lugnt o njut av din tid som är kvar med grabbarna grus...Love you..<3<<3

2010-08-24 @ 07:13:17
Postat av: Lisa

Jag tror du hade passat som dietist/kostrådgivare faktiskt :)

Du är ju intresserad av det och att hjälpa andra människor med deras hälsa är roligt! :)

Jag saknar dig, hörs kanske ikväll <3

2010-08-24 @ 10:10:06
Postat av: Håkan & Ulla

Hej MALIN! med din personlighet,utstrålning och

engagemang så tycker jag att du skulle passa inom

resebranchen där det också finns en äventyrstårta.

mvh HÅKAN

2010-08-24 @ 19:07:26
Postat av: KIKKI

Malinus, det finns tid för allt. Och allt kommer med tiden. Och saker och ting händer av en anledning, så låt allting komma till dig :)



Det var kul att få prata med dig! MISS OUR TIMES 2GETHER! LOVE <3

2010-08-25 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0