Playdate a la 9 barn och trevlig kväll på Everett Mall

Idag åkte jag till Melissa för en playdate, där infann sig även Silje med tvillingar, Mariah med tvillingar + en tjej och Melissa såklart med tvillingar :) MÅNGA BARN haha

Men kul var det.
Gillar ni inte Dexter and Malin as nerds? Så kära!


Virgil i helblå tröja posar han kör "läppen" vet ni.. haha hem och träna på den ni med. Montgomery står i bakgrunden.. 

Nuggets på det lilla bordet och stolarna med motiv från filmen Cars.

En myskille efter napen..

Idag fick jag lagat stekt kyckling med ris och vitlöksås + broccoli..
Under måltiden satt vi och diskuterade Michigan och LA.. Intressanta saker på G.
När vi var klara kom Silje och så körde vi till Everett Mall, hon ville nämligen försöka hitta några kläder inför konserten på lördag.
Jag hittade då ÄNTLIGEN svarta cykelbyxor och sen världens sötaste burk. Var ju BARA tvungen och ja världens rekord pris fick jag när jag kom till kassan med 97cents utan tax!! WHIIIOOOOO

Ouch, Ouchie!! Denna ska stå i mitt framtida badrum!  

Så klockren!
Nej gott folk, ursäktar denna uppdatering. Tråkig, och tråkig. Hörs imorgon för mer fun!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan :) Har följt din blogg länge nu och tycker det är jättekul o läsa. Förhoppningsvis kommer jag också till the USA inom en snart framtid. Skulle jag kunna få länka dig på min blogg?



Kram

2010-08-28 @ 00:48:34
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0