Playdate at Mariah's and a bath in Silverlake with the boys

Så imorse hade jag en mysig tid med pojkarna. De åt och var glada, lekte för fullt. Var så kära så.

Vid lite över 9 packade jag sakerna och vi körde till Mariah för en playdata. Mariah är från Brazilien, riktigt snäll och trevlig tjej i min aupairgrupp :)
Här är lite bilder från förmiddagen.


Under pojkarnas nap pratade jag med Mammsi, ringde och kollade vad det kostar att skicka hem till Sverige. Tänker flera månader i förväg, men måste kunna planera min tid i USA efter jag slutat hos The Yates Family. Fick lite olika prisuppgifter och förslag, men ja de är inte billigt dock! Allt från 208-450 dollar.. 1400-3200kr för en låda 75x50x46 och väger lite under 30 kilo.. Så ja lutar åt det för 1400kr.. De är ändå okej, jag kan få med ganska mycket i en låda med den storleken och vikten. Jag har en massa vaccumpåsar att packa i ;) hahah

När de vaknat upp gjorde vi oss färdiga och åkte till Silver Lake där pojkarna fick bada och leka i sanden för första gången vad jag vet i alla fall :) Men ja var lite sådär jonglerande med två övergrusiga, våta ungar och en dubbbelvagn som man släpade upp genom sanden.. HAHAH men jag gjorde det och kul hade vi allihopa.


Efter maten kom Silje och hämtade upp mig, vi tog en sväng på Bartell's och där fick jag inhandlat, deodorant, svart ögonskugga, två nagellak och lite iste :) Nu sitter vi och ser Fame och äter gotter, riktigt mys på det ;)

Vi åt förresten en makrillmacka innan, ni vet makrill i tomatsås! DET VAR UNDERBART!

Nej nu ska jag fortsätta se filmen. Och tack Lisa och Håkan och även Kikksi för era kommentarer. Det värmer och hjälper!!! :)

KRAM PÅ ER, MINA GODISAR!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Varje morron jag läser din blogg, kommer jag på mig sjäva att jag sitter o ler....Åh vilka goa killar du har....Mitt hjärta längtar efter er alla 3....Fattarinte hur jag ska klara det sen när du kommer he o vi inte ska ha kontakt med pojkarna...Kommer att sakna dom sjukt mycke...Men längtar efter din min sköna böna. Hörs mysigt med lite movies o gott på det. Ha det bäst o Natti Natti Love you...<3<3<3

2010-08-26 @ 07:14:40
Postat av: Marte

Eg merkar at eg savnar "playdates" :) Gutane he blitt sø store og fine! Det æ bra at du tek dei mæ på litt av kvært!

Du æ ein super duper, flink au pair:)

Love

2010-08-26 @ 10:47:11
URL: http://www.mmmmidtgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0