Playdate med Cattis, fika i Mill Creek Towncenter

Så idag sova Dexter ända tills 9.00 till skillnad från Nic som vaknade vid 6.00..
Dexter växer nog om man säger så för sen sova han 2 timmar till lunch med hahah .. Inte likt denna kille..

Så vi pysslade lite imorse jag och Nic, gjorde lite olika saker.
Sen kom Catrin och hennes pågisar och vi lekte och hade det mys. Jag lagade mat och alla pågar åt bra minsann.. Så duktiga så..

Efter napen blev det lek i trädgården..

Under deras nap fick jag skypat med Kristina och Ellinor om Disney World i Orlando och lite annat. Bra bra ..
Fick sagt godnatt till Mamma också..

Här är en bild, det var den ända som blev bra haha tog bara en lite snabbt :)



Efter vi ätit hämtade jag Silje och så åkte vi till Towncentret. Vi tog en sväng inom University Bookstore, kolla här på de TRE HELA hyllorna om barnuppfostran.. Finns de i Sverige?

Förresten är detta i samma bokaffär som jag såg bordet med de svenska författarna..


Ja så där satt vi på Spotted Cow, Silje och Jag och väntade.. 25 minuter senare kom Jasmin och Ginnie, och sen kom inte ens de andra.. Fast de sagt att de skulle komma.. Men ja vi hade de trevligt i alla fall..

Sitter och snackar lite med Catrin nu som vanligt :) Imorgon är det fredag och det ser jag väldigt mycket fram emot.

Imorgon ska jag till Silje en liten runda med pojkarna, sen ska vi köra till Everett Mall med våra barn, där ska vi gå runt lite och de ska få leka på de "lekplatserna" som är där.. Jag ska gå in i en affär och få kollat Nic och Dex skostorlekar.. Kan bli kul..

Sen ska jag spendera helgen hos Catrin, imorgon ska jag ha en kolla upp och planera/fixa dag + hjälpa Cattis med körkortspluggandet.
På lördag ska hon skriva upp, sen ska vi se Lady Gaga, VAD SKA JAG HA PÅ MIG?? :O De är mitt stora problem hahah.. Söndag möte med aupairerna och måndag börjar jag jobba halv 2..
Skön helg! JADÅ

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ser ut som det kommer att bli en fullspäckad helg som vanligt, men det är ju kul. Mysig dag du hade igår.....Lilla Dex vad har hänt....han är ju en sjusovare...Ha en trevlig helg så hörs vi hälsa...Kramis o du Love you

2010-08-20 @ 07:11:30
Postat av: Anna

Låter som en väldigt trevlig helg! Du som har köpt så många fina kläder,det kan väl inte va så svårt o välja bland allt? :)

Imorgon är det Anderslövs marknad.. kommer du ihåg när vi va små o vi sprang upp o ner på marknaden.. haha.. tänk vad många år sedan det är nu.. :)

Ha en underbar helg!

14dagar kvar.. :D kram anna

2010-08-20 @ 12:11:08
Postat av: c

2010-08-20 @ 22:19:18
Postat av: camilla

Hej svej!

Jo, Anton tycker det är jättekul på förskolan, men nu har han blivit förkyld efter att han varit där tre dagar... Igår trillade han av toaletten och fick hjärnskakning. Anders ska på svensexa i helgen så jag ska vara själv med barnen kan bli en spännande helg... Gubben var jättefin till ärtpåsarna!!! Kul att de vill leka med dem.

Om du undrar vem det är som är c så var det jag som slant på knapparna, hi hi. Ha det bra Kram!

2010-08-20 @ 22:25:51
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0