Playdate med Melissa och restaurangkväll med Silje Victoria

Idag hade jag och pojkarna en toppenmorgon. Sen åkte vi till Melissa på playdate. Vädret visade upp sig från sin bästa sida. Vi lekte först inne med tåg, bilar och deras lilla kök.

Sen hoppade vi ut och lekte med alla nya utomhus roligheter.

De ritade med kritor, bilar, fiskade i dammen/vattenfallet ;)

När det var dags för lunch så åt mina pågar så bra så, himla duktiga. Sen började Montgomery mata Dex med kokta morötter och han åt av bara den, lika så Nic. Där satt söta lilla Montgomery och matade ena pojken efter den andra. Ja han därade lillkillen hade jag gärna haft här hemma så de ätit en massa grönsaker varje dag:)

När klockan var tolv, skulle vi precis åka hem och då kom Sarah över och hämtade lite kort som hon ska dela ut åt mig.
Väl hemma sov sen pojkarna i 1 timme 40 min respektive 3 timmar :) Skönt, hann prata med Åkermans och Mamma, Pappa och Sandra faktiskt. En riktigt givande nap faktiskt :)  





När jag sluta så duschade jag och sen var det iväg med Silje Victoria till en indisk restaurang och efter det glass på coldstone. GOTT! Mycket trevlig kväll.. Snackar med Catrin nu, ska snart nanna, är sjukt trött.. Imorgon blir det playdate med Silje Victoria och hennes pågar. Ska bli kul, vi ska på en barnkonsert också..

Sen är det fredag igen!!! :D Ha de bäst,, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ännu en härlig dag over there....Hur ar den Indiska maten, ser gott ut...starkt....ja du i em ska vi växla pengar o fixa det sista till systern din o sen ska vi tvätta så kvällen lär gå snabbt o upp tidigt imorron för avfärd till Sturup....Ha det bäst o vi hörs ...Du Love you <3<3<3

2010-08-05 @ 07:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0