Seafair, Parad, lite Party

Hej alla, klockan är alldeles för mycket.. Ska sova nu, ett par timmar innan de är dags för Seattle och Alki beach..Vilken helg!

Privata Klubben med buffe och pirat tema, Seafair (festivalen som har varat länge nu har kommit till sin huvudvecka)..


Såå rädd jag var, tänkta banga men klarade det!

NÅGOT AV DET ÄCKLIGASTE JAG GJORT I HELA MITT LIV! USCH, men gud vilken adrenalinkick jag fick efter, går inte att beskriva.. Sån rush i hela kroppen för att jag vågade..





Detta blir allt för nu. Kommer några filmklipp imorgon! Eller ja om x-antal timmar. Klockan är 04.56 nu och jag borde sova för läääängesedan! Men jag har haft en TOPPEN DAG, KVÄLL JA ALLT! Tack The Brown family, Hillary och alla i Seattle paraden..

Kommentarer
Postat av: Peter

Du verkar haft en skön och en "wild life"helg Malin Och du har även träffat "White snake" Krokodilen verkar ocksä trivas på Era axlar... Ha det gott Peter

2010-08-01 @ 22:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0