Seattle med Gretchen, Silje Victoria, Cattis...

Idag vaknade vi av klockan 10.30. Ögonen kändes som granit, tunga och omöjliga att öppna!

Men tillsist lyckades vi och jag fick till och med tagit en dusch innan vi åkte in till Seattle för att träffa Gretchen och Silje Victoria.

Vi tog oss en sväng inom tuggummiväggen sen gick vi ner till pirerna där vi åt på Red Robin. Vi fick en riktigt fin utsikt över Olympia Bergskedjan och Puget Sound (sund till väst om oss).

Sen strosade vi runt i downtown, jag shoppade en fin almanacka med gamla Paris bilder. Riktigt fin! Ska nog rama in bilderna senare i framtiden.

Gretchen som vi kallar henne, Greta är hennes riktiga namn men det är så jäkla svårt att säga på engelska haha.. Låter riktigt FEL.. Så hon är från och med nu Gretchen, punkt slut.

Hon shoppade så det stod härliga tider till! Jag och Catrin höll på oss idag, så duktiga så…

Efter en mysig dag på stan blev det Cold-Stone glass och det ÄGER! Efter det blev det mat som Sarah hade lagat, mumms på det med!

Catrin och Jag sitter och golfar (spelar allan) oss på hennes rum. Vi är övertrötta, mätta och ja det var nog allt..

Vi har det ganska bra här minsann.. Hahah..

Nej nu ska jag snart köra hem och nanna.. Imorgon är det måndag, ny vecka och ja ny månad (från och med idag visserligen).




M♥C


Gretchen och Silje Victoria

Skomuseumet, har inte sett detta inna. Hittar alltid något nytt, Seattle överraskar mig ständigt ;)

Du kunde även se världens längsta (högsta) mans skor i fönster.. Fett stora! Han var 2 meter och 50 c cirka..
Storlekarna är inte liten, mellan, stor utan Like it, Love it, Gotta have hahaha :D

Blandar vår härliga, smakfulla glass!

Ha det bäst! Måste nanna nu..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Känner hur glassen smälter i min mun.... Mums på det......:-)Nya upplevelser har du fått uppleva o det är ju alltid kul, verkar vara några goa tjejer du har träffat....Ha det bäst o du Love you min hallonmumsbakelse....

2010-08-02 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0