SKYDIVE!!! And I'm alive..

Imorse fixade jga och Silje oss. Sen åkte vi och postade paket hem till Norge från Silje. Vi tog en glass och smoothie på Coldstone, såå gott.. Sen bar det av mot Harvey Field, Snohomish! 

JA, som ni ser så har jag hoppat ut från ett plan idag! 
Det trodde jag nog aldrig att jag skulle göra, men nu är det minsann avklarat! CHECK på det.. 

Vi hoppade från 4 kilometers höjd, vi föll först med en hastighet på 290km/h, sen sjönk det till cirka 220km/h.. 
Hoppet tog cirka 1 minut.. 

 

Ska man vänta som sagt i ett par timmar innan man ska hoppa, så får man leka med det som finns. 
Vi var väl inte helt med i huvudet heller då nervositeten var inkickad för några av oss i alla fall.. Så man kan ju säga att vi inte visste vad vi gjorde eller??
 




4 SMÅNERVÖSA TJEJER

Träning..


Ja ska man döda 2-3 timmar i väntan så får man ta det som finns!!

Getting ready!


När detta var klart åkte vi hem till mig. Sen drog vi vidare till Bellevue och såg på Eat, Pray, Love, bra film faktiskt.. Och nu är vi i Issaquah, klockan är 03.11 just i detta nu. Ska snart sova, blir Hike imorgon. Ska ut på vandring med andra aupairer..

Ha de gött, för det har jag i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilket mod du måste ha! Riktigt tufft gjort!

2010-08-15 @ 11:01:29
Postat av: Jonas

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!1 du e fan galen, hoppas det va fett nice:) man blir ju lite sugen på det asså;)

2010-08-15 @ 11:10:23
Postat av: Mammi

Fy f-n vad jäkla häftig känsla...sitter med tårarna i ögonen o det känns som jag var med när ni hoppade ut....Jag säger bara OH MY GOOD......shit...nu är det bra med sådana äventyr hjärtat mitt...Love you o tack för att vi fick hänga med på turen....:-)

2010-08-15 @ 11:29:42
Postat av: Gunilla



Häftigt, Malin! Skönt för oss här hemma att det är gjort nu... Kan vi få lite lugn o ro nu? ;)

Hoppas att ni sover gott nu...



Kramar från Smyge

2010-08-15 @ 12:00:39
Postat av: Mammi igen

Håller med Gunilla....KAN VI FÅ LITE LUGN O RO NU!!!

2010-08-15 @ 12:51:12
Postat av: Peter

Hel häftigt att ni/du Malin gjorde det ! Måste ha varit en häftig känsla ! You are crazy 

2010-08-15 @ 13:24:37
Postat av: Håkan & Ulla

Måste varit en helt fantastisk upplevelse.Roligt att ha det på film.Många kramar från oss

2010-08-15 @ 19:04:18
Postat av: Kristina

Va spännande! Jätteroligt att du passar på att göra lite ovanligare upplevelser!!! Ellinor o Fredrik blev imponerade. Nu vill de också prova. Ha en fortsatt trevlig sommar! Många kramar från hela familjen Åkerman.

2010-08-16 @ 07:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0