Sovmorgon följd av sen jobbekväll..

Idag mina kära vänner gick jag upp vid 9.00, men ja såklart hade jag ju legat halvvaken de senaste 2-3 timmarna.. Men så är det..

Jag tog en dusch, kollade runt lite på internet och läste litta i min bok.

Så kl 11.00 började allvaret, jag började jobba, heheh. Fixade mat till pågarna, la dem vid 12. De sov i 1 resp. 1½ timme. Vi packade ihopa oss, körde till Silje Victoria.

Där var vi en stund och åt snack. Körde sen till Willis Tucker Park, en bit ifrån där hon bor. Där lekte våra pojkar så fin så, de hade riktigt kul och ja solen sken.

Körde in om Silje Victoria en liten runda till efter parken med. Så de fick leka av sig lite till.


Åkte hem lagade mat till oss 3. Spagetti med kyckling, och pojkarna åt med bra aptit och fint!

Vi tog ett bad med bubblor, eller ja tekniskt sett inte jag men ja hade ni sett mina leggings/tights så hade ni nog trott att jag med tog ett dopp! ;)

De skrattade, splashade och fyllde hela ansiktet med bubblor!
 

Sen ja jäklar i hoppet sån energi de fick, de var det sista rycket. De sprang, de ramlade, de var över allt och ja herregud och lyssna är inget alternativ! hahah

Men de gick över och vi tog oss ner, lekte lite innan det var dags för godnattsaga och sängen. Nu ligger de och sussar sött och här sitter jag.

Katie och Joel har inte kommit hem från mötet än. Jag skulle vilja gå ut och kolla posten, men kan inte nu när de inte är hemma..

Tvättar även kläder för fullt där nere. En massa kläder då Katie kom in med en hel, fett stor låda med kläder till dem som skulle tvättas som de ärvt av andra.

Så jag har gått igenom deras garderob ikväll och slängde ut lite gammalt, smått och in med litta nytt.

Tvättar lite till nu, detta blir sista maskinen! Klockan är halv 9 nu heheh..

Imorgon minsann blir det en sväng till Issaquah Highlands för en heldags playdate hos Cattsan med pågar! Det ser jag mycket fram emot. :)

När jag berättade för pojkarna att de skulle få träffa babyn Emmett så blir de ju så exalterade. Så söta, de älskar bebisar..

Nej nu ska jag sluta här. Ska fixa lite innan de är sängdags. Hoppas ni har det toppen där hemma..
Och ska snart boka mina biljetter till Boston och D.C. Can't Wait!!!! :) Östkusten här kommer jag..


Mina två bilder för dagen.. Har varit så skabbig på sistone. Så letade genom och hittade dessa två som väl är okej ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken fin header hjärtat....Tyvärr hade jag problem med skype imorse o tänkte att jag får nog starta om modemet....Har Girrebus sidan om mig han är med på jobb idag....Pappa lämnade han tidigt imorse o han glupskade i sig sin mat ute hos pågarna o Jimmy tog in honom på mitt rum, nu ligger han o sover så söt....Blir en stor runda på lunchen...Vilken mysig dag du har haft med Vickan o pågarna. Så söta bilder på pågarna när skummet yrde omkring...Ha det bäst o du Love You i massor..Vi hörs när vi hörs....:-)

2010-08-11 @ 08:12:27
Postat av: Anna

Super fin header! Nu är det inte många dagar kvar till vi kommer!o jag läängtar!!

igår kolla mamma igenom visums papperna o vi insåg att vi måste ansöka om nytt, då vi ska få nya pass.. Så imorse var jag iväg o fick fixat nytt pass..som kommer nästa vecka..

senast o söka visum är ju på torsdagen, så det blir preics de. :)

Hoppas du får en fortsatt bra vecka o en trevlig playdate idag! kram <3

2010-08-11 @ 13:03:18
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Hej Malin,



Jag gillar din header skarpt! Ska du åka Boston, nu när Johan lämnar för NY. Nu börjar jag få lite resfeber...sh-t vad coolt att komma till USA och få krama om min lille son. Det verkar som om du har det bra nu när du har din kompis Cattis på ett avstånd som är hanterbart. Ni hjälper säkert varandra igenom detta året.



Jättekram

Ninni

2010-08-11 @ 13:09:43
Postat av: Alexandra (svedala) ;P

Hej hjärtat :) vilken underbar header, skit snygg bild :) saknar dig jättemycket och längtar tills du kommer hem igen :) pussar och kramar <3

2010-08-11 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0