Tisdag och min första riktiga dag på länge på något vis..

Dagen i säg då! Här kommer det..

Imorse tog jag pojkarna i vagnen, vi traskade ner till Hilton Lake. Där fick de sen springa av sig och utforska. Vi gick ett helt varv runt sjön, kollade pinnar, buskar, småkryp, blommor och sten!

De lekte lite på lekplatsen och sen traskade vi hemåt igen, de gick nästan hela vägen hem. Duktiga pågar..
Här är "lite" bilder från dagen!
Jag bad Nic att skratta, detta vad var han gjorde :)


När vi kom hem lekte vi lite med ärtpåsar, tåg och böcker. Vi åt lunch tillsammans, tortillabröd med skinka och ost :) Riktigt gott må jag säga och de åt med god aptit!
Sen BAD Nicholas om en nap, så ja 11.30 klättrade vi upp på ovanvåningen och de båda somnade direkt!

Dex sov i 1½ timme och Nic i 2h 50 min..
Eftermiddagen spenderades i trädgården, vi gick en runda och letade pinnar.
De tog ett par rundor i vattenspridaren.

Nu har jag fixat mig lite. Jag ska till sjukgymnasten kl 18.00. Ikväll ska vi äta lax, mums!

Jag ska försöka förklara för min sjukgymnast varför jag inte gjort mina övningar på 3 veckor, bara första veckan. Och ja allt är ju mitt eget fel och ja on i axeln har jag ju innu och ja mer. Men så blir de ju, har bara mig själv att skylla.

Imorgon ska Jag och Silje Victoria ut och äta middag på kvällen och snacka lite skit. På dagen ska Jag och Pojkarna till Melissa på playdate. Även Mariah kommer komma med sina barn. Kul ska det bli!  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jasså man har bytat header igen....fin bild o de andra bilderna får mig att leeeeeee:-) mina solstrålar......Åh vad jag längtar efter er alla 3...hade varit kul att få komma över till dig igen....Man kan ju önska....Ha en god natt o bra ny dag....Hälsa....Kramar o du Love you min goa tös....

2010-08-04 @ 06:53:53
Postat av: Anonym

Hej! Gud vad härliga bilder, du verkar ha fått en toppne familj! :) Jag ska själv åka som au pair nästa år men jag bara undrade vilken organisation du åker med? Är den bra? :) Tack i förhand!

2010-08-04 @ 18:43:53
Postat av: Mammi

Grattis till 7 mån over there....Helt otroligt vad tiden går fort....saknar dig älskar att prata med dig på skype....Love you

2010-08-04 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0