Ytterligare en playdate + date med Angelica

Här ser Dexter så stor ut, de växer så det knakar.

Can you smile Dexter? Här ser ni resultatet på frågan.. hehe det är såhär lillkillen skrattar.

Min buddy♥

Lektant Malin.

Charmtrollet själv

Fetaste spindeln ever!

Kära gossar små


På vägen hem var det lite sådär trafik om man säger så. Hemskt, fruktansvärt mycket bilar och folk ute.

Smockat i flera km och i 4 filer minst..


När jag slutat fixade jag lite och körde sen till Gelis. VI lagade hamburgare, åkte till Alderwood så hon kunde köpa lite presenter till värdbarnet, åt VÄRLDENS godaste milkshake på Ruby's och träffade sen några kompisar till henne. Angelica ska upp och ta sitt dykarcertifikat imorgon så blev inte allt för sent. Skönt faktiskt, så kommer komma i säng lite efter 00.00 idag. Det är väl ändå ganska bra :) hehe

Och ja att Ruby's milkshakar var bäst sen innan visste vi redan. Choklad är ju favvisen såklart i allt, jag är en chokladmänniska! Men ja idag kom jag fram till att Jordgubbsmilkshaken är den absolut bästa! Herregud, det var så sagolikt, obeskrivligt god så det är liksom inte ens lönt att försöka! 

  

Kommentarer
Postat av: mammi

idag fyller ida 7år det har vi firat på grönan o nu ska vi snart äta köttbullar därefter tårta. ha det bäst. o du Love you

2010-08-28 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0