Andra uppdateringen för idag..

Svar på KOMMENTARER!

Elisabeth Ahlberg (En extra mamma till mig, och ja, jag har ett par stycken sådana ja)

Hej Sötis! Vad underbart att våren har kommit till dig, jätte fint du ser ut att ha å kul att du skriver så bra och gulliga bilder. Har du det bra? är dom snälla mot dig? och tar du hand om dig själv och unnar dig att göra det? Många goa kramar från mig :)

Hej Elisabeth,

Ja det är jätteskönt att ha kommit till ett varmare ställe än det jag lämnade. Men de lovar lite sämre väder nu i veckan men får se, inte snö i alla fall. Mest regn och lite kyligare. Jag har det toppen, kunde inte haft det bättre. Familjen är toppen, pojkarna är underbara och jag känner mig som en i familjen. Och ja jag unnar mig att ta hand om mig själv. Elisabeth, jag behövde detta, men jag vet att du redan vet de. Jag behövde komma ifrån allt och jag saknar våra pratstunder. Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med det jobbet du precis skulle ta (hjälpa någon annans företag eller var det var. Kommer inte riktigt ihåg). Hur är det med lilla sötsaken, din bebis vovve? Goa kramar från mig tillbaks!  


Keith (MYCKET BRA VÄN)

Jag läser dina inlägg =) Och är ganska dålig på att kommentera, men vi tänker på dig här ! Det är inte lika många roliga fredagskvällar utan Malin som med henne ;D Får snackas vi någon dag snart snäckan :)

JAAAA bra vännen. Ja men det är lugnt så länge du läser så och så har vi våra pratstunder på skype, våra uppdateringar. Nej och det är inte lika roliga helger utan dig och vårt lilla gäng. Hjärtat du är saknad!  


Ninni (en annan extra mamma, extra hjälp från Sverige)

En gång mamma, alltid mamma....inte bara åt di egna. Jag kände med en gång när jag läste om bravaderna att nu kom det från hjärtat… Du lilla hjärta, vad du är med om...och vad har inte din lilla mamma skrivit??
Det händer otroligt mycket omkring dig, både på gott och ont. Det är så här livet är, uppochnerochnerochupp! Jag tycker du klarar det med BRAVUR! Så mycket du kommer att ha att berätta för dina barn en gång och oss läsare underhåller du varje dag:). Kram och ha en gosig dag!

Det stämmer! Jag blir alltid lika glad när du kommenterar Ninni. Du verkar (av det lilla jag träffat dig) vara en underbar person, en toppen-mamma, ett bra stöd för Johan (och mig) och alltid lika glad och hjälpsam. Ja det är så sant det du skriver. TACK Ninni, jag försöker i alla fall och ja resultaten blir oftast som jag tänkt mig. Ja jag kommer ha mycket att berätta vidare, det stämmer så bra. Hoppas allt är bra hemma i Helsingborg och att ni inte är insnöade (hoppas de kalla, tråkiga vädret försvinner för er snart). Kommer ni över till USA och hälsar på Johan under hans år förresten, eller ni har kanske inget bestämt? STOR KRAM från lilla mig, tack för att du finns..


Det blev mycket ändrade planer idag. Jag skulle kört till Yasse sen skulle vi haft en supertrevlig kväll med Amy, Denise, Andrea och ett par andra tjejer i Seattle, Queen Anne. Vi skulle äta middag och säga hejdå till Amy som ska flytta till San Fransisco där hon har fått en ny värdfamilj. Men istället så har jag varit hemma hela dagen. Jag mår inte bra, kände inte att jag kom till att orka kvällen. Jag har varit så trött, känner mig helt svag, ont i lungorna, luftrören och fortfarande är näsan lite uppstoppad. Så under dagen har jag tagit det lugnt, umgåtts med familjen, skypat med Keith, Mamma, Pappa. Städat mitt rum, damtorkat allt och tömt papperskorgen, omorganiserat. Även flyttat ut en hylla och fått in en ”helkropps” spegel och lite extra utrymme. Gjorde plats i garderoben för min tvättkorg och rensade i mina byrålådor. Nu är det så fin på mitt rum, så ORGANISERAT. I LIKE!


Sen kom Joel upp till mitt rum och gav mig Everett Community Collage Katalogen med alla klasser/kurser man kan ta nu under våren. Jag hittade en som verkar OK, frestande (typ den ENDA jag skulle kunna tänka mig ta) Belly Dancing, MAGDANS! Kursen ger mig bara 6 timmar så får se om jag ska ta den, annars får jag satsa på Zumba, Street Salsa, Digital Photography och hoppas på att det finns NÅGON klass jag kan ta till som är ok, men det se mörkt ut (på Kameruns avbytarbänk). Hehe var bara tvungen att lägga till det, det är ett citat av en sportkommentator under en fotbollsmatch och det är så himla passande!


Ikväll åt vi pizza från Alfy’s, så underbart gott! Nu sitter jag och se Another Cinderella Story på ABC Family. Ska nog gå ner och vara lite social efter jag postat detta inlägg. Lägger upp lite bilder på pojkarna så ni kan njuta av dessa charmtroll! Filmer är på väg att laddas upp här snart med, men måste försöka konvertera filmerna från VLC till Windows Media Player. Joel jobbar på detta projektet och han har nog snart en lösning!



My precious! <3   


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skönt att läsa att du börjar lyssna på din kropp snäckan...tråkigt att du inte orkade träffa Yasse o tjejerna...Hoppas att Amy kommer att trivas i SF...Vilka kanon bilder du tagit på pågarna o härliga bilder på berg o dess omgivning...Lycka till med biltvätten o du gör inget som jag inte skulle göra...hihhhi Love you...:-) <3<3<3

2010-02-21 @ 09:25:33
Postat av: Yasse

jag saknar dig vännen <3

2010-02-21 @ 19:14:06
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh, vilka fina bilder på pojkarna! Speciellt de svartvita, superfina!! Så roligt att läsa din blogg, din posivitva attityd går inte att undvika och är en liten energikick. Fortsätt njut, det är du värd. Kraam!

2010-02-22 @ 17:17:52
URL: http://overcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0