Äntligen alla efterlängtade videoklipp av min vardag och av mitt liv

Det ser ut som ni ska få lite filmer när nu sen jag frågade Joel om han visste något annat sätt att länka filmerna från än att gå via Youtube. Eftersom jag inte tycker youtube är personligt och alla kan se filmerna så ville jag inte ladda upp pojkarna där och göra dem synliga för hela världen!
Så sa Joel, men gör som jag gör på vår blogg då, ladda upp i Picasa/Google och sen får du en länk där som du kan använda på din blogg sen! Såå smart, vad skulle jag gjort utan dig Joel. Så intelligent, kunnig och smart. You are very handy, good to have around :-)

So here we go, enjoy! 
 
Nic och Dex är super koncentrerade när de sorterar former i Tupperware-bollarna!

Från Movies

Dexter och Nicholas springer runt, leker och busar med böcker!
Från Movies

Nic säger "All done" (färdig).. Väldigt tyst men ändå så man kan höra lite. Han säger det mycket högre när man inte filmar så klart. Varför inte liksom..
Från Movies
En gång till där Nic säger "all done"..
Från Movies
Dessa underbara pojkar älskar att gunga..
Från Movies
Nic gör "The Nic sound", (Nic ljudet, han har ett eget, speciellt dovt lejonljud som är hans karaktärs ljud)..
Från Movies
De har egna flöjtar de blåser i (eller oj förlåt av mig, ljudar din musik ur)
Från Movies
Vi använder lite enkla teckenspråk med pojkarna för att lära dem att olika ord har betydelser och det ska också hjälpa dem att börja prata. När de rör/skrubbar sin hand över bröstet betyder det "Please" (tack eller snälla ge mig)..
Från Movies
Detta klipp är från idag, den 14 februari, alla hjärtans dag.. Joel skulle tvätta bort något på fönstret och ja se så kul det kan vara!
Från Movies
Här är mitt hus, ursäkta min röst, vet inte hur jag pratar längre hehe..
Från The Yates house and my room

Så nu ska jag skriva om dagen i nästa inlägg.. men hoppas ni njutit av klippen!
Pojkarna är helt underbara, charmiga o ch gulliga!

Kommentarer
Postat av: anna

vad roligt det var o se! så söta pojkarna är! hoppas du haft en bra helg! kram anna L

2010-02-15 @ 13:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0