Brev från Svedala!

TACK CAMILLA! 

Jag satt på mitt rum och så knackade det på dörren vid halv 8 tiden ikväll. Katie hade ett brev i handen som hon överlämnade till mig. Jag satt och tittade på handstilen och ville lista ut vem avsändaren var utan att öppna brevet. Och gissa vad jag kunde liste ut att det var du Camilla.

Jag önskar dig all lycka till med det nya tillskottet. Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att jag inte kan vara hemma och umgås med dig, Anton och den nya bebisen. Och ja jag kan förstå att du känner dig stor som ett helt hus nu. Och är Anton en sådan liten buse.. MEN även ett charmtroll som det är svårt att säga nej till..

Saknar Anton med, jag skulle stannat hemma och passat Anton istället och umgåts med dig :)
Så fina saker du syr förresten, hur hinner du med det/allt?
Om vi går till bilderna igen, det ser ut som du hajjar hur du ska göra nu, bilderna är hur bra som helst och perfekt storlek. Bloggen är super duper fin! Läser alla dina inlägg du skriver.

Låter så sött med snön, snösläden/racersläden, Anders och Anton i backarna. Där har du den kommande träningen för att bli av med de extra kilona. DRA ANTON I SNÖN heheh . Det blir svårt att powerwalka med barnvagn i snödrivorna. Hoppas snön försvinner för er snart, klart att det är roligt med. Men nu kan de ju räcka hehe.

Du behöver inte svara på vilket kön bebisen är, men vet ni själv vad det är? :) 

Jag blev himla glad för ditt brev Camilla. Och jag vill veta när tillskottet kommer, du kommer få tillbaks ett, det lovar jag.  

Och ja jag är super exalterad över att Mamma och Petra ska komma hit. Jag räknar dagarna. och det hade varit så kul att få träffa dig.

Nu ska jag lägga mig i alla fall, upp tidigt imorgon, du vet ju hur det är. (Men om jag kommer ihåg rätt så kan Anton sova ganska länge ibland). Nic och Dex vaknar mellan 6-6.30 varje dag..

Hörs snart igen, Hälsa alla och Camilla du gjorde min kväll!

MÅNGA KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tummen upp:-) Alltid lika kul med överraskningar...

2010-02-23 @ 06:26:08
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Gud vad underbart att få ett brev.. Jag längtar efter mina första brev... <3



hoppas du har de bra malin..

2010-02-24 @ 15:49:10
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej svej goding!



Det är ju klart att jag skulle skicka brev till dig! Vi vet inte vad det är för något i magen, så det blir spännande. De har beräknat det till sista mars, jag ska meddela dig så fort den tittar ut....

Ha det bra, Kram

2010-02-25 @ 13:56:53
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0