Förlåt för ett kort inlägg! Lovar längre imorgon kära läsare

Tisdag och veckan är i full gång. Dagen har varit hur bra som helst. Jag har tvättat barnens kläder, handdukar, haklappar, mina kläder, mina handukar och mina toalettmattor. Så skönt att ha det gjort och överstökat.

Dagens väder har varit helt okej, molnigt och 8 grader så helt okej. Sen har det regnat under eftermiddagen och kvällen.

När Katie och Joel kom hem från jobb gick jag upp och duschade. Sen åkte jag och Katie till hennes Volleyboll turnering. Det var coolt, men kom på att jag MÅSTE VARA HELT BAKOM FLÖTET!!! Vet ni varför? JO, jag har varit i sport/idrottshallar i hela mitt liv och ja ändå så lär jag mig aldrig att ta på mig extra varma kläder. För om man själv inte utövar någon fysisk aktivitet så blir det pisse kallt. Men det gick bra, fick sådan AMERIKA feeling (känsla) när jag såg basketbollarna i bollstället sen filmer, tv serier osv..


Ja golvet var VÄLPOLERAT i alla fall.. haha
På ena sidan väggen var de A-laget och andra sidan B-laget.. bättre vs sämre

Jag vägde mig i omklädningsrummet och jag väger samma som när jag lämnade Sverige, whiiiooo! GO MALIN, keep up the good work! Vågen var gammal som gatan hehe, visste först inte om den skulle visa rätt. Men det borde den ha gjort.  Det är det gamla, genuina man ska lite på. Inte de nya tekniska, digitala, batteridrivna mojängerna.


Jag och Katie övergav Joel hemma ensam med pojkarna så vi kände att han nu inte älskade oss mer. Så vi var tvungna att komma på en lösning för att bli omtyckta igen. GLASS I STORA LASS BLEV RESULTATET! Så på hemvägen stannade vi på Baskin and Robbins och handlade en bägare var med en kula, chokladsås, nötter, grädde . MUMMA så gott!

Detta är dessvärre allt för idag vänner och familj, snyggingar och blonda. För jag är grymt trött, känner mig lite krasslig innu. Och jag fryser satan!

 


 

Måste nämna detta med. Idag fick jag en sån JAG ÄLSKAR MIN MAMMA ÖVER ALLT ANNAT I VÄRLDEN KÄNSLA! När jag torkade bort efter pojkarnas snack så slog detta mig. Jag skulle inte kunna leva ett liv utan min mamma. Hon betyder allt för mig, du är min bästa vän, mamma, hjälte, förebild, idol, stöd = allt! Jag kände lite sorg, men MEST glädje, jag saknar dig men jag klarar mig. Vi klarar oss igenom allt. När jag tänkt klart kändes det som jag ville tömmas på tårar, men jag svalde och tänkte vad vore det bra för? Alltså jag vill poängtera att jag VAR INTE LEDSEN, det var inte ledsna tårar som ville komma, kanske lite men mest glädje för att jag har en mamma som jag har. Astrid Marie Helen Holm (Hansson, Persson hehe) du betyder så mycket för mig. Du, Pappa och Petra har lärt mig hur man älskar på riktigt och ett äkta/genuint, ärligt sätt!

Tack för att ni finns.. älskar er ..


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men älskling...du tog bort fel blogginlägg...Jag som hade kommenterat till dig o nu är det bort...O vad jag saknar dig min goe tös o jag o Petra vi längtar ska bli så himla kul att träffa dg o hela fam Yates...O vad jag gillar pågarna...O jag/vi är så stolta av att 2 så väluppfostrade döttrar utan er hade inte varit kul....<3 Tur att vi kan skypa annars hade jag inte fixat detta....Vi hörs älskar dig min tös o du jag vet varför du är trött "DU HAR ETT HJÄRTA AV GULD"...<3<3<3

2010-02-24 @ 19:53:12
Postat av: Yasse

HIttade du någon snygg påg ? ;)

2010-02-25 @ 02:50:34
URL: http://yasseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0