Just an ordinary tuesday

Tisdag innebär bland annat tvättdag! Jag älskar att tvätta, tycker det är kul. För man vet att då får man nya rena kläder att använda och match med.. Låter kanske helsjukt för många av er men så tycker jag det är i alla fall.. Finns inget bättre än att hoppa i nytvättade kläder (undantag jeans).

Idag har vädret varit riktigt fint här, 15 grader och solen värmde så skönt mot kläderna.. Ni vet när man står utan i solskenet och känner hur kläderna värms upp mot kroppen.. Åhh då känns det som vår eller ja till och med som sommar. Jag tog pojkarna på en liten walking tur först sen satte jag dem i vagnen så att jag med kunde få lite motion. Så synd om pojkarna de fick solen i ögonen typ halva vägen minst så jag fick lägga filtar över vagnen så de kunde inte se så mycket av omgivningen inte fören vi var på väg hemåt igen..

Nu ikväll har jag varit på Spansk kurs och ja det gick väl bra.. Vi såg en film som ändå var okej, jag lärde mig lite i alla fall och sen fick vi inte lika mycket läxa tills nästa gång, SKÖNT.. Men gillar nog ändå spanskan lite i alla fall.. Mitt problem är att jag inte känner mig riktigt motiverad för att studera just nu. Så får försöka ge det lite tid så kommer det nog..

Idag gjorde jag pankakor igen och pojkarna fullkomligt älskar det! Så det är ju bra, speciellt  om de får lite butter syrup (ja typ smör sirap) på..Vilket jag tycker är vidrigt! Jag tar nutella på mina hahah. Det passar mina smaklökar mycket bättre!

Här kommer lite roliga bilder på pojkarna idag när vi lekte i garaget..

Nicky
 

Dexter


Imorgon ska jag och Joel (tror jag det blir, kanske Katie får se) ut och öva ltie backa runt hörn och fickparkera med bilen jag brukar köra här toyotan. Så jag är lite förbered inför fredagens stora händelse! UPPKÖRNINGEN! Whiiooo hoppas det går bra, det måste verkligen göra det.. Kan ju inte misslyckas de vore så skämmigt och pinsamt eftersom det verkligen inte är svårt att köra här, men men only time can tell!

Sen på torsdag ska jag inom the postal office i Mill Creek Center sen till The Spotted Cow och käka glass elelr dricka milkshake/smoothie med lite andra goa töser i omrädet här.

På lördag ska jag åka till Yassi är det tänkt, vi ska laga pannbiff med lök och brun sås, kokt potatis och gurka! (tack Johan för mattipset) Vi ska göra en extra stor laddning så jag kan ta hem till Katie och Joel så de kan få smaka denna delikata rätt! Sen ska vi se film och kanske göra svenska pankakor och bara mysa! (Alltså inte göra av med mer pengar!)

Jag ska se om jag kan avancera lite sen med för jag har en massa gulliga videoklipp på pojkarna. Men jag vet bara hur man lägger upp från Youtube till bloggen. Så får se om jag kan klura ut det på något anant sätt eller så får jag starta en sida/ ett konto på Youtube och lägga upp de där först.. :) Aja håll ut de kommer inom en snar framtid..

LOVE from Everett


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gonatt/Gomorron, känns konstigt att det är 9 tim imellan oss, men man börjar ju vänja sig....Vilket härligt väder du har over there, försök att hålla kvar det till vi kommer...jag vill inte ha mer snö tack...Men Petra o jag ska väl ha tur så när vi kommer börjar det lagom att snöa...:-( Här hemma får vi snö så det räcker...vet inte var vi ska göra av all snö...bara man hade sluppit att ge sig ut på vägarna hade allt varit frid o fröjd...men så är inte fallet nu..jobbar hemifrån idag o hoppas att det ska vara bättre imorron...Du ska se att du snart kommer in i spanskan...Kul att lära sig ett nytt språk..Det är ju världsspråket...Va söta pågarna är o håller med om sirap...bläääääää:-( Nä på med Nutella till dom....eller jordgubbssylt..Ha en godnatts sömn..vårmorron har precis börjat...Love you <3<3<3

2010-02-03 @ 07:41:11
Postat av: Pappa

Vad är det för fel med ketchup till pannkakorna? Kram Pappa

2010-02-03 @ 10:33:27
Postat av: Ninni

Kunde inte låta bli att skratta till när jag läste att ni ska laga pannbiff och pressgurka. Söta ni är! Behöver ni support så, just call me! Pannkakor är ju klockrent recept som Johan ska ha...delar du med dig till honom?

Blir lite avundsjuk på att våren börjar komma hos dig.

Kram och var rädd om dig!

Ninni

Håller tummarna för att du har körkort snart:)



2010-02-03 @ 15:29:01
Postat av: Johan Horvat

Hahaha pannbiffen kommer gå hem ,jag lovar :D:D

2010-02-03 @ 18:30:29
URL: http://johanhorvat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0