Lördag minsann och dag

Lördag igen härligt!


Pratade lite med Mamma och Petra när jag gick upp sen åkte jag med familjen till Imagine Childrens museum i Everett. Vi hade en trevlig stund där och vi tog många foton.


Jag var hemma igen vid 11 och pratade då lite med Håkan och Ulla, Keith och sen Mamma och Petra. Jag fick se lite snuttar av melodifestivalen och höra ett par bidrag. Det var ju kul, men ja inga bra precis.


Sen kom Yassebassibus äntligen vid halv 3 tiden och så packade vi in oss i min bil. Jag körde till Seattle Premium Outlets som visade sig vara riktigt bra! Dit ska jag lätt igen. Stora fina affärer med bra erbjudanden, utbud och priser. Så jag har fått köpt lite i alla fall..


Sen bar det vidare i shoppingens tecken, mot Alderwood Mall. Tyvärr hann vi inte med så mycket shopping här innan det var dags för bion ”Dear John”. Den var riktigt bra, jag hann till och med att böla 2 gånger! Efter det letade vi lite efter bilen, vi gick först till fel parkeringshus sen till rätt hehe. Men hem kom vi och nu sitter vi och ser en film på ABC Family, ”The perfect man”.  När vi kom hem  så provade vi alla våra kläder som ska utökas imorgon! FÖR IMORGON BLIR DET ALDERWOOD MALL IGEN FÖR ÄNNU MER SHOPPING!! För vi fick inte tillräckligt idag.


Jag har köpt ett par ”extra” fake, gelé bröst/BH! Så ball, alltså det är en bh, som man klistrar på som är bra för tubtoppsmodeller, öppna ryggmodeller och andra annorlunda klädesmodeller som det är snyggare utan band.


Jag köpte även två par jeans på Forever 21, ett linne med spetsband, en blus/tunika och ett par helsvarta converse skor.


Hinner och orkar tyvärr inte skriva mer nu, lovar er en bättre uppdatering imorgon. Förresten, jag ska kanske fika med Tyler imorgon. En amerikansk framtida vän förhoppningsvis. Får se, ni får mer info imorgon, PROMISE (LOVAR)!


Mina skor och byxor som lyser i neon rummet!






Bh:n ser ut som lös bröst men den är faktiskt håliga, så det är en bh hehe 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina saker du shoppat...o fler lär det bli..:-) Hihih eller... Vi måste åka till Childrens Museum med pågarna....Idag efter tvätten åkte vi till vårt shoppingcenter Burlövscenter...hhaahahah ungefär som dina over there..elle.....:-) Ni till middagen som jag ska fresta dig blir det helstek kyckling, potatis, brunsås ,gelé o gurka..Mumsigt!!!!! Vi får kocka ihopa några goa middagar när vi kommer hjärtat mitt... Hälsa Yassebus o shoppa nu inte ihjäl er...Er goa jordgubbsmousserande smothieetryfflar...:-) Love you...<3<3<3

2010-02-28 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0