Och till doktorn vi for...

Min mage mår inte bra, får äta skonsam mat och se om det blir lite bättre, annars känner jag mig faktiskt lite piggare och så nu, inte hostat så mycket idag faktiskt.. :)
Kanske på bättringsväg där.. får se.. 

Jag göljde med Katie och pojkarna till doktorn i eftermiddags. Vi skulle se om de var helt friska från öroninflammationen nu.. Och gissa vad, BÅDA ÄR HELT FRISKA! :) Såå skönt.. Anledningen till att de går och gnider sig omkring öronen och är gnälliga är för att deras kindtänder börjar komma och det gör ju ont.. Så der får bli lite smärtstillande och lite extra sömn.. Hoppas det går över snart..

Jag kände en sjuk känsla när vi kom hem från doktorn vid halv 5.  
Det kändes som jag hade så mycket ledig tid och jag kände för att plugga lite på spanskan och inför min uppkörning på fredag. Var kom den studerings energin ifrån liksom hehe. Jag satte på tv:n och sappa lite, gick ner och åt en sjukt middag. Kyckling tacos med mexikanskt ris, grönsaker och allt därtill.. Sååå gott!

Pratat lite med Yassilassi ikväll med och lekt lite sjuksyster åt henne idag hehe ;) inte lätt gumman men de går över snart vet hur det känns! Not very pleasant! <3

Jag har även varit inne och tittat på Everett Community Collage och de har en massa yoga nybörjarklasser, Tai Chi, Kick Boxning aerobic mix och lite annat sånt kul.. Så ska ringa och fråga dem om mer information om det och när klasserna/kurserna börjar och om jag kan fp läsa dem och hur många timmar osv osv.. Hoppas hoppas verkligen att de är kurser jag kan ta och att det inte är för dyra och ger mig i alla fall 8 timmar per klass! För då blir det kick boxning, tai chi och yoga de är ju 24 timmar + om jag kan få de dansklasserna 16 timmar + mina 20 timmar för spanskan. De blir totalt 60 antal avklarade timmar innan juni och sen har jag bara 12 kvar vilket jag kan klara hoppas jag.. Någon gång måste min otur vända ju ;)

Klockan är 20.00 här nu och jag tänkte se lite tv och kolla lite spanska sen försöka komma i säng i tid men så svårt är inte trött liksom. Eller jag är trött men inte trött så jag kan sova.. skumt..  

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var ju gött att höra att pågarna har börjat friskna till...lite ipren så löser sig allt..Kul att Marta o ni ska ha playdate..:-) Yoga skulle nog passa dig fint som handen i handsken..hihi Hoppas att du kommer få användnin för dina dansskor...-)'Skönt att höra att du ar fått lite energi till att läsa spanskan "Hola" Ha det bäst o dröm sött..You know I love you....<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-02 @ 11:59:04
Postat av: Cattis

SKÖNT att de äntligen blivit bättre (=mindre bajsblöjor för din del) ;D haha! Kul att du ska börja träffa Marta och hennes underbart söta pågar om dagarna, tror att Nic och Dex behöver det lika mycket som du :) DU ÄR MED MIG VARJE STEG JAG TAR HJÄRTAT, loooooove u <3

2010-02-02 @ 13:27:06
Postat av: Håkan

KRYA PÅ DIG!!

Kramar från klagstorp.

2010-02-02 @ 18:49:09
Postat av: Pappa

Finns det ingen spansk danskurs med lite inslag av österländsk kampsport? Pappa

2010-02-02 @ 19:42:32
Postat av: Cecilia

Hej min vann!

Jag kommer inte in pa Facebook sa jag skriver valdigt snabbt har till dig. Mest for att ha lite kontakt. Imorgon ska jag traffa en ny familj! Hoppas det hela kommer ga bra sa att jag kan aka till dem i helgen.. skriver mer efter imorgon. Tanker mycket pa dig!! Hall tummarna for mig imorgon.. Kram och karlek fran Ostkusten

2010-02-03 @ 01:45:33
URL: http://overcec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0