PETRA 18 ÅR<3

Ja det är rätt det ni läser, idag är det den 13 februari 2010. Det betyder att för min syster är det en stor dag, Petra du blir myngid. Du får lov att ta körkort, dricka alkohol lagligt, stå för banksaker och andra viktiga vuxensaker själv. Inte för att det kommer påverka dig så jätte mycket just nu så kommer det i framtiden. 
Som du redan vet betyder du allt för mig och du fick torsdagens inlägg lite tillägnat dig så jag refererar till det istället för att skriva om allt här igen! Det jag skrev i torsdags om dig står jag fortfarande fast vid faktiskt ;) hehe. Du är fortfarande bäst! ♥

Idag ska du ha kalas och det är ju minst 50 cm snö ute, kommer du ihåg när du sist hade snö på din födelsedag?! Inte jag i alla fall, det har varit en sjuk vinter för er. Jag flyttade i rättan tid ;)
Känns lite konstigt att jag inte får fira din 18års dag med dig hjärtat men vi tar igen det när du kommer hit, det lovar jag. 

Jag har skypat med Mamma idag/imorse er tid (ja typ MITT I NATTEN MIN TID, men vad gör man inte för sina älskade. Tur att du fyller år en lördag (söndag hade varit OK med) så jag kan vara uppe och vara med om allt)
Mamma tog mig (datorn) upp till ovanvåningen och så sjöng jag grattis på födelsedagen och happy birthday för Petra så hon vaknade (Mamma och Peter sjöng inte så det var bara jag, så hon kunde höra mig). Så jag fick vara med i hela traditionella "öppna paket cermonin" vilket uppskattades.. Nu ska jag snart prata lite till med Petra, Mamma och hemliga gäster sen ska jag nanna och vakna upp och det första jag ska göra då är att ringa upp min älskade syster igen. För då är det kalajs tajm hemma och jag kan prata med släkten igen och med Maria Ia som jag saknar mycket med. ♥
 

Förresten så sa Joel en riktigt rolig, ganska sjuk sak igår kväll. En sak som jag verkligen inte ens kunnat komma på själv, tanken hade aldrig slagit mig att nu är Petra 18 år. Med det menas att HON dricker lagligt och jag MALIN är snart 20 år och dricker inte lagligt där jag bor fören om 1 ÅR! Det är ju ganska roligt, som det kan vara/bli.. Tänk på det, ganska kul ändå..







Kommentarer
Postat av: Petra

TACK VÄRLDENS BÄSTA SYSTER !

det är hemskt att inte kunna fira denna dag med dig, men vet att du tänker på mig & jag på dig, sen kommer jag & mamma snart så.

Du är så otroligt saknad <3

2010-02-13 @ 12:56:43
Postat av: Mamsen

Usch, idag var det första dagen som jag kände att det var tufft...Med tunga steg tog jag med dig uppför trappan för att fira syrran din min älskade andra dotter, fick svälja flera gånger för tårarna var nära...Idag skulle jag vilja ta dig i min famn min goa tös, men det var mysigt att du var med när vi väckte o firade henne med både svensk o engelsk Happy Birthday songs...:-) <3 Klart att du ska vara med på kalaset ikväll när hela tjocka släkten kommer.....:-) Vi räknar ner dagarna bara 39 kvar....Yippie...fy fabian vad vi ska ha kul o jag längtar efter att få träffa The Yates family IRL....<3<3<3<3<3 Love you o ha en trevlig dag/kväll o du nu ska du på hockey match med Katie...Häftigt värre...Kan inte fatta allt du får vara med o uppleva men det är ju bara starten av ditt äventyr o snart har du älskade Catrin närmare dig bara 3 tim i tidskillnad o nära att ta ett flyg bara...Ha det bäst o vi hörs ikväll....<3<3<3

2010-02-13 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0