SOPBILEN!

Svenne jag blev jätteglad över din kommentar! Heheh ska fixa körkort C ! Kommer på direkten.. Men då måste du sjunga svarta Malin för mig som alltid, det kommer jag aldrig glömma.. Älskade när du sjöng den när jag var mindre.. FRÄCKA SOPBILAR VA? hehe
Sånna har vi inte hemma i Trellehulla än..

Och Johan Horvat, din lilla Bostonfilur.. Ja jag har studerat dem väl och ja jag gillade mitt inlägg med! Väldigt formellt, detaljerat och väl beskrivligt! :D HAHHAH

Bara för att jag känner för det tänkte jag tro det eller ej publicera en liten bild inlägget till ära! Titta och njut.. 

 

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

GRATTIS TILL KÖRKORTET MALIN .

DET VAR JU KUL ATT ALT GICK BRA.

VI FÖLJER DEJ PÅ BLOGGEN

ALLT ÄR BRA MED OSS

KRAM MORMOR MORFAR.

2010-02-06 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0