Torsdag

Kommer en uppdatering nu.. Ska snart köra till spotted cow och svulla i mig en massa onyttigheter.. eller en smoothie i alla fall eller en glass…

Dagen har varit hur bra som helst vädret har varit fint och pojkarna har varit gladare (mindre trötta) idag. De sov bara 1 timme till lunch medan jag hade velat att de sov 2 timmar för deras eget bästa.. Så ska ge dem lite Ibuprofin innan jag lägger dem imorron och se om de sover bättre och längre.. Deras kindtänder växer nämligen så de värker, kan vara det som gör att de inte kan sova längre..

Så jag la dem igen vid 15.15 och så var de tysta i 15 min och ja lekte lite.. Sen gallskriker Dex och då tänkte jag, ja han har nog bajsat.. och mycket riktigt så var fallet så. Jag bytade på honom och la han igen och så somnade båda två på 2 röda.. Så jag satt i 30 minuter och läste, bara njöt av en bra bok. Såå skönt, jag behövde verkligen det..

Efter jag slutat kastade jag mig in i bilen och körde till Mil Creek,  jag skulle till postkontoret för att skicka hem lite till Sverige. På vägen hem körde jag och backade runt lite hörn i området där jag bor.. Gick väl bra hehe, inte några ideal till hörn men va fasen de gick..

Bilen jag kör by the way


Ska ju köra upp imorgon, är lite nervös för det faktiskt.. Borde gå toppen men jag är mest nervös för att tackla om jag INTE GÖR DET.. Det vore en sån skam för mitt namn! VERKLIGEN.. eller en total förlust för mig i alla fall.. Får se.. Hoppas, hoppas.. 11.30 smäller det (svensk tid 20.30)..

Nej nu måste jag köra, ni får lite mer uppdateringar imorron!

LOVE Malin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0