A new beginning, a new fresh start...

This is a start of something new!

Idag har jag inte gjort något speciellt nyttigt. Har lagt in lite bilder sen igår på Facebook, feel free to take a look... 
Jag har även hunnit packa det mesta.. Alla kläder, skor och jackor jag ska ha med mig.. Nu är det bara de småa kvar. Skönt.. 
Mamma har slagit in alla paketerna till familjen (jag höll henne sällskap i alla fall).

Imorgon blir det en tur till Trelleborg, ska hämta ut mer medicin och tabletter.. Får se om det är något annat ärende jag måste uträtta eller om det är något jag borde kompletera.

Igår hade jag världens bästa Nyår.. Det kommer bli svårt att slå den.. Vi hade det mysigt, roligt och stämningen var på topp. Vi drog till Gylle och där fanns fler trevligt folk! Raketer fick vi se, gott nytt år fick vi önskat och pussar fick vi ge! Tack alla inblandade och speciellt ni som fanns med i Smyge♥



2010 will mostly be spent in the US! So exciting I can't wait. In just a few days I will be in NY... That's wicked, I never thought that would be possible, nothing I could ever dream of... This is the year my adventure starts, it's a new beginning of something good (at least that's what I hope). I hope my 2010 will bring me something extraordinary!

I love my family and friends from the bottom of my heart, you will always be with me. Wherever I am, evne if I'm with you or miles apart.


2010 here I come, I'm ready for what you will take me through! 2010 BRING IT ON...



Kommentarer
Postat av: Yasse

Du & jag ska ha den bästa tiden ever detta året ;)

Det kan du lita på. Förresten, skicka in dina JI papper så fort du kan till kontoret ;) så vi kan åka tll vancouver. HAHA. LÄngtar tills du kommer <3

2010-01-02 @ 07:48:33
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Yasse.

Du & jag ska ha den bästa tiden ever ! Kan jag lova dig . Längtar tills du kommer. <3

2010-01-02 @ 07:55:19
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Yasse

Oj, det första skickades visst. HAHA.

2010-01-02 @ 07:56:14
URL: http://yasseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0