FRAMME I NY!!!

Nu är jag frame, jag har träffat min ena rumskamret, Kim en tjej från Tyskland.. Får se vem de andra är.. där är redan 1 tjej som lagt sina saker men har inte träffat henne.. Tror även att det ska komme en till... Får se..

Skriver mer imorgon + kommer lite bilder kanske .. Ska bädda nu sen ska jag vara på möte om 30 min där det serveras en pizza slize.

GUUUUD vad jag är trött.. Vill bara sova nu!

Älskar alla er där hemma, Mamma, Pappa och Petra! Ni är bäääääst..

Och "couse two is better then one"
you know who you are... love you<3

PUSS
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att du är framme :) <3

2010-01-05 @ 07:47:21
Postat av: Mamsen

Va skönt att höra...följde dig fram tills att där var 40 min kvar för landning i NY...Hade gärna hoppat i väskan som Catrin gjorde o varit med dig där..Tänk vilket äventyr du är med om nu....o vi är himma här....o på torsdag ska vi inte snacka om...där skulle jag o Petra o Peter vilja vara med om....men men vi hoppas på mycket foto....alla hälsar till dig o jag hoppas att du får sova ut lite iallafall...Va rädd om dig....Du finns i mina tankar....Älskar dig...:-) Ha det bäst...Tur att Cattis o Petra är hemma....Hihihi

2010-01-05 @ 08:50:00
Postat av: Pappa

Skönt att höra att du kommit fram. Ha det nu så kul i the big apple. Kramar från pappa och Gizmo.

2010-01-05 @ 09:46:07
Postat av: Peter

Skönt att resan gick bra Trots lite förseningar.. Ha nu en underbar vecka i New York.

Innan det drar iväg till Seattle.



Take It Easy Malin

Peter

2010-01-05 @ 10:03:28
Postat av: Syster

Vad skönt :) hoppas allt går bra, jag saknar dig redan !

2010-01-05 @ 10:48:47
Postat av: Agneta

Lycka till over there...Kommer att följa din spännande resa i ditt liv.



Kram Agneta Linedance

2010-01-05 @ 11:51:45
Postat av: Lena

Skönt att du är framme och allt gick bra. Ska bli kul att höra om dina äventyr. Kram från fam. Lundström

2010-01-05 @ 12:03:54
Postat av: Cattis och Maxen

NU KAN VI VARA LUGNA ;) Lev livet för oss också! Vi saknar dig redan, love u <3

2010-01-05 @ 12:30:20
Postat av: Marie

Lycka till, tjejen! Jag är verkligen avundsjuk på att du har vågat sticka iväg så. Helt underbart!

2010-01-05 @ 15:08:10
Postat av: Mira

Vad skönt att du kommit fram gumman! :) Ska följa dig här och så klart snacka med dig på Skype. Ha det nu så kul i NY så hörs vi snäckan. LOVE U! <3 Saknar diiiiiiig.

2010-01-06 @ 15:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0