My first "real" day

Jag började 6.30, gjorde frukost till pojkarna. Katie var även hemma idag, men det är hennes sista dag med mig här hemma.. Sen är jag helt för mig själv! 
Katie höll sig uppe på ovanvåningen och kom bara snabbt ner 1 timme.. när jag gav dem snack klockan 10.00smög Katie ut på ärenden. Jag lekte med pojkarna, bytade 2 bajsiga blöjor, sen fick de lunch vid 11-11.20.. Klockan 11.50 la jag dem och de somnade på 5 röda! Sköönt.. Klockan 11.55 kom Katie hem och hon var glad för att allt gått bra och att de som så fridfullt osv.. Bra jobbat Malin hehe .. :)

Jag har precis skypat 30 min med mamma, nu ska jag läsa på till mitt körkort.. Ryan Katies bror ringde och frågade mig innan om jag snart var redo för att skriva upp eller när jag var det typ. För han ska förnya sitt innan den 12 februari så när jag är klar för att skriva upp hämtar han mig så kör vi tillsammans till DMV (Department of Motor Vehicles)..Det kostar 20$ för att skriva upp och få sitt foto taget + kollat synen och så.. Sen cirka 30$ när du ska köra upp... 

Detta är vad pojkarna sover i på natten + pyjamas då
(Dexter ville mysa med dem när jag tog bilden)


Mitt skrivbord nu på lunchrasten då pojkarna sover..
Datorn + baby walkie-talkie..


Detta låg på bordet när jag kom ner imorse och skulle
börja. Lite av vad som händer under dagen och även
något tips eller mål för dagen.


Läs där den svarta pricken är.. Blev faktiskt väldigt glad
för det! :)





Kul att kusin Thereze hittat till min blogg med, tack för kommentaren..
Och tack Ulla och Håkan, hoppas allt är bra mer er där hemma!
Och Mira hjärtat.. saknar dig med.. Men du klarar dig fin fint hemma. Tack för dina söta kommentarer lite här och var..Och ja visst är mina pågar söta och charmiga! 
Faster Marianne nu har du med lyckats kommentera, du får följa mig vidare på mitt äventyr här på bloggen! Lena L med familj heeeeej på er Lundströms! Saknar er.. ni skulle älskat de här, i alla falla Anna och Maria så som ni gillar att shoppa! Hoppas ni kan få tid och pengar att komma över och säga hej.
Mamma, Pappa och Petra ni är ju med inne och är flitiga läsare, och you better be annars kommer ni få med mig att göra ;)
Catrin min lilla honungsmelon där hemma i Skånelän, du är ju min lilla räddare på morgonen och under mina lunchraster då pågarna sover. Så skönt att få prata med dig mitt troll.
Yasse
 like your comments, keep on going and I read you blog too ;)
Mormor och Morfar ni är ju även inne och läser, det är bra, har ni fått mitt mail förresten?
Hoppas ingen är glömd, men älskar nör ni kommenterar och jag får lite uppdateringar fårn Sverige!!! Keep on going.. Love it and LOVE YOU GUYS..

Kommentarer
Postat av: Emilia, au pair i Los Altos,CA

Kul att du med verkar ha det finfint där uppe i Seattle! Synd du inte bor nära mig bara ;)



KRAM

2010-01-15 @ 04:07:11
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag gillar Dexters sovställning.

Du klarar av det Malin. Det är bara att ta det lugnt..

Hälsningar från ett vinterrikt Stockholm/Märsta

2010-01-15 @ 15:39:37
Postat av: marianne

Hej Malin!

Hoppas att du har det bra och att du trivs men jag saknar dig och det tror (vet) att MÅNGA gör förutom dina föräldrar, syster o kompisar så tror jag att Underbara GIZMO skanar dig han undrar nog vart du tagit vägen!

Vädret är inget vidare, kallt o grått och ingen snö m.a.o. TRIST...hoppas att du har bättre väder.



Ha det bra och var rädd om dig.

Många varma Kramar

Marianne

2010-01-15 @ 15:54:26
Postat av: Jonny

Är alla tuggummi dina mm? Det skulle kunna vara det för så stor i truten du är ditt kålhoe mm. Mvh Kingen

2010-01-18 @ 16:18:17
Postat av: Jonny

Fan, det blev fel bild jag svara på och det var din jättekorkade mammas fel. Jonny boy

2010-01-18 @ 16:23:15
Postat av: Anonym

Hejsan Malin! gud du är ju hur grym som helst! allt verkar gå så bra för dig(peppar peppar) .

Läser också din blogg varje dag , HiHi ;)

Du får ha det så underbart, önskar jag kunnat hälsa på dig ... Sjukt cooolt hade inte det varit ?

Puss och kram <3



P.s kommer du ihåg dina balbilder jag tagit, tydligen har sandra M och hennes klass sätt dom och vill nu att jag ska ta likadana! Är inte det grymt?

Tack än en gång för det, för det har hjälp mig mkt D.s <3

2010-01-19 @ 20:30:59
Postat av: Carssa

Jag skrev det inlägget övanför så du vet ;)



/carssa

2010-01-19 @ 20:33:02
URL: http://carssa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0