Saturday

Tänkte skriva ett snabbt litet inlägg, en resume av dagen.

Dagen började med en MASSA skypande. Först Pappa och Girre, sen Catrin, Yasse, Mamma + hela släkten på mammas sida. Ulla hade nämligen kalas i förskott eftersom hon fyller år på måndag. Så det var faktiskt kul att få snacka lite med alla..

Sen körde Joel mig till busstationen och bussen var 15 min sen!! SÅÅÅNT MÖG.. Så Yasse fick vänta lite extra på mig inne i stan. Vi började med att äta sen gick vi en snabb sväng i downtown och jag hittade URBAN OUTFITTERS downtown. Så ball.. Där handlade jag dagens ända inköp, ett par blommiga gummistövlar!!! :D såå fina, älskar dem..

Sen körde vi hem till Gig och har myst, ätit god mat, lekt med ungarna och ja Yasse spelade Wii men inte riktigt jag hahha ..

Nu ligger vi bara i hennes säng och degar efter allt vi ätit, eller ja i alla fall jag. Sååå mycket svensk blandgodis, inte bra för mig hahhah

Nu får vi se vad som händer, kanske hänger lite med Sean och Steph :) Imorgon är det SHOPPING MED STOOORA BOKSTÄVER! Handlelistan är redan nerskriven.. Vi ska även träffa 3 andra aupairer, två tyskar och en australiensiska..
Yasse , hon försöker titta på vägen samtidigt som i kameran hahah


EFTERBLIVEN BILD PÅ MIG!! HAHAH


MINA LOVELY SKOR<3

Kommentarer
Postat av: Mammi

I love när du har uppdaterat din blogg...dessa stövlar är ju söta (Catrin o Annas stil)dom andra du hade sett var ju rockiga...:)Loggade in mig precis hoppades på att skypa med dig o Y men tyvärr...:-( ni sover säkert..Här hemma skiner solen o det kommer att bli en helt underbar dag..Alla tyckte det var kul att få prata med dig..det är sååååå mysigt..Ni får ha det så bra... I love you...<3<3<3

2010-01-24 @ 10:13:22
Postat av: Cattis

MUMS PÅ DINA NYA GUMMISTÖVLAR (tur att du inte är hemma, då hade du inte haft dem för dig själv kan jag lova) OCH MUMS PÅ DIG! Jag saknar dig så det gör ont, usch och fy på det här. . Vi hörs när vi hörs, idag eller imorgon. ÄLSKAR DIG MIN PRINSESSA <3

2010-01-24 @ 13:27:57
Postat av: Mormor & Morfar

hej MALIN

Nu är det söndag em.14.00, det var roligt att se och

prata med dej igårkväll hos håkan o ulla. Här är kallt och ful blåst som vanligt. I kväll är det handbollsderby i TBG Stavsten-IFK.Knäck dej inte

på shopping du skall vara där länge.



Kram på dej

Mormor o Morfar

2010-01-24 @ 14:38:33
Postat av: Pappa

Stövlarna kan du ju ha på dig när du jagar ekorrar i trädgården. Kram pappa

2010-01-24 @ 16:15:16
Postat av: Camilla

love stövlarna!!!!!!

2010-01-24 @ 18:47:32
Postat av: Hannah

snygga stövlar, maaaolin! :)

2010-01-25 @ 06:09:45
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: anna L

fyyy vilka snygga stövlar! vill ha!:P kram anna <3

2010-01-25 @ 14:20:19
Postat av: Åeter

2010-01-25 @ 21:06:22
Postat av: Peter

Nej fel val av stövlarna..=D Du ska ha dom med nitband omkring sig.. Ut och jaga ekorrar nu med dom fina blomiga stövlarna..



Ha det gott



Peter

2010-01-25 @ 21:08:44
Postat av: Miris!!

Riktit snygga skor gumman!! :) Du verkar ha haft en trevlig dag med Yasse. . Här är det svin kallt. Du kunde varit här med mig, men får vänta ett helt år. Jag saknar dig gumman, vi måste försöka snacka lite på skype i veckan, jag har rätt svårt när bara, en massa träningar och sånt. Kanske kan ta en sväng ikväll? (när det är kväll här). MASSA KÄRLEK! LOVE U<3

2010-01-26 @ 06:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0