Söndag, en lugn och behövlig dag

GRATTIS BETTAN :) Hoppas du har haft en trevlig födelsedag och att alla barn och barnbarn har varit och firat dig och att ni ätit gott! När du pratar med Christian och Tomas med familj så hälsa från mig. Så kul att du hittat hit till mig på bloggen med, blev jätteglad för din kommentar.


Bettan till vänster och Marianne min andra faster till höger

Och till dig Jonas! Ja de kan jag välan, men kan man skicka post till din husvagn, vad är din adress HAHAH ;) gå in och kolla på Walmart.com, där hittar du alla Ipods, de ligger på cirka 500kr billigare än hemma (allihopa då). Så en ipod nano (den nya modellen med vidokamera) hemma på 16 gb kostar väl 1600 och här kostar de 1340kr.. 
Sen den Apple ipod classic 160gb kostar hemma 2400kr och här, 1760kr.. Så ja det är lite så det ligger till, jag kan annars be mamma ta med en hem till dig de är billigare än att jag skulle skicka hem den till dig ju ;) kan se let me know bro !

Och MARIA LUNDSTRÖM se till att vara hemma nästa gång VA VA VA  ;) 


Så idag har jag skypat med min kärlek Cattis och sen med någon av de bästa i mitt liv Mammi och Petri.. Och de åt GOOOOOOOD mat, sånna grisar jag ville med ha det som de åt.. Såg såå gott ut! Mamma jag saknar din mat, inte för att jag inte tycker om Katies mat (Katie your food is amazing I promise!) men Mamma saknar din mat med!

Nu ska jag börja leta familj till Catrin med, jag ska börja höra runt med alla och min LCC om det är några nya familjer här i närheten eller någon aupair som ska avsluta sitt år snart! :) Så min älskade kan komma hit. Och du Catrin Katie och Joel erbjöd sig att de kunde läsa din application om du kunde skickat den till mig så kan de läsa igenom den och se om de skulle ändrat på något till din fördel osv.. om du vill alltså.. :)

Jag gick ner och hjälpte dem att sortera leksaker, vilka som var för mindre barn som de växt ifrån och saker de är för små för och vilka vi ska rotera runt på (allt kan inte vara inne samtidigt) och vilka vi ska ha utomhus osv..Och ja ni kan ju själv se hur mycket saker de har, Herregud jag blev chockad när jag kom ner i ett rum fullt av LEKSAKER! 
Men det var mycket viktigt enligt Joel att jag skulle nämna att det var gåvor och att de knappt köpt något själv! HAHAHH





Ska snart ner och äta och sen ska jag duscha och kolla lite i tidningar mamma köpte till mig och gå en runda kanske. Behöver plugga lite på Spanska med och sen ska jag nog sätta på en film! Kanske njuta lite av mitt svenska godis hehe. 



 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ville bara titta in o säga att vi kom hem lyckligt o natti natti...Love you...:-)

2010-01-31 @ 22:30:31
Postat av: Jonas

Ja det låter mkt bättre ju om hon tar den med sig hem!! så då ger jag henne pengar så kan ni ju köpa den när dom e hos dej!!:)

2010-02-01 @ 08:47:00
Postat av: Jonas

btw Klaga inte på min husvagn...haahhaha

2010-02-01 @ 08:48:46
Postat av: Peter

Schysta Solglasögon Något att ha på sig när solen lyser...

2010-02-01 @ 09:42:06
Postat av: Mamsen

Lite leksaker grabbarna grus har...vi får nog shoppa lite till dom..(ler) kramis

2010-02-01 @ 15:18:22
Postat av: Cattis

Saken är den att jag inte har min application själv :/ Glömde spara den så jag har i princip ingen aning om vad det står, säkert mycket som jag själv skulle vilja ändra . . Det var ju ett tag sen jag fyllde i den om man säger så :) haha! Men du får tacka iallafall, de är för GOA! JAG SAKNAR DIG PÅ TOK FÖR MYCKET MIN FINA, det var alldeles för längesen nu!!! Men jag lovar att vara inne när du vaknar idag. ÄLSKAR DIG MIN SESSA <3

2010-02-02 @ 13:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0