Vilken underbart mysig lördag det blev

Ja min lördag blev i alla fall händelserik och toppen. (fast jag inte fick träffa dig Yassi, du vet att vi alltid har kul gumman). Imorse pratade jag först med mammsi sen lite med Catrin. Kl 8.30 körde JAG med Joel i passagerarsätet till Lynwoods DOL och där skulle jag boka tid för uppkörning. När vi kom dit var det över 1 timmes kö, alltså 40-50 nummer före oss, KUL JU hahah. Men det gick ändå ganska smärtfritt och snabbt.. Jag ska nu köra upp på fredag den 5 februari i Everett 11.30! Så ja önska mig lycka till, jag ska ju trots allt till rövhålen, de gillar ju inte riktigt mig sen jag var otrevlig sist jag var där!  

På vägen hem körde vi inom Safeway för där är BECU (Boeing Employee Credit Unit) den banken jag ska ha.. Men de ville fortfarande inte låta mig öppna ett konto fören jag har mitt körkort. Dumma dom.. Så hoppas jag klarar det på fredag så ska jag köra till Safeway (5 min här ifrån) och fixa allt då! Ska bli skönt att få allt i ordning, eller så bra det går att få det i ordning i alla fall.

Jag skypade med Mamma, Lena, Anna (även lite Tommy och Björn x2). Det var så mysigt, kul och skönt att höra deras röster och få prata lite med dem. Vi pratade i cirka 1 timme sen skulle jag prata lite med Catrin igen. Full rulle här vet ni och jag gillar det! Så pratade jag lite med mitt bästa i hela världen och så ringer jag till Marte och frågar om vi skulle träffas en sväng idag och vad som händer. Så säger hon att de är lite tjejer på Alderwood Mall (SJUKT NAJS KÖPCENTRUM FÖRRESTEN, Mamma och Petra dit ska vi!!! Lovar er). Så Marte hämtade mig kl 14.30 och så gick hon och jag själv inne på köpcentret för när vi kom  dit så ringde Bianca och sa att deras bio de skulle se började  om 10 minuter så sa vi men då ses vi efter det! Och jag som inte skulle köpa något (förlåt Yasmine!!!!!) hittade sånna kap så jag var tvungen, verkligen tvungen att köpa de jag köpte (eller nästan allt av det i alla fall).


Nu fick jag äntligen hittat jackor! De är samma modell och de sitter figursytt
och inte pösigt som man skulle kunna tro av bilderna. Så sjukt snygga och
de kostade 12.99$ styck, sicka klipp! Byxorna är samma som förra helgen
fast ljusbrunmelerade, 9.90$, väskan ska jag ha när jag nannar över hos
Yasse och packa mina saker i och ha på axeln. Ray Ban från Urban Outfitters
för 10$, vit hoodtröja från Hollister och en liten spegel som jag behöver.
Sist men inte minst den svarta sjukt fina koftan jag köpte.. Nu har jag i alla fall
så jag klarar mig! Nu behöver jag inget mer så;) Visserligen sa jag så förra helgen
med men nu menar jag det mer eftersom jag fårr min jacka och en tjocktröja!
Bara kamera som jag ska spara till nu och sen ska jag köpa converseskor med.

Marte och Jag bestämde oss sedan för att se bio så det blev Sherlock Holmes. Den var sjukt bra, en blandning av Jack The Ripper, Da Vinci koden och ja kanske någon till men kan inte komma på en sådär till på rak arm. PAPPA du hade älskat den.. Det var verkligen en film för dig, tänkte på dig när jag såg den.

Så ja jag kom precis hem eller ja för 1 timme sedan. Och ja förresten när jag var på köpcentret så fick jag ett MMS av Joel. Med en bild på 3 paket från SVERIGE OCH MIN MAMMA (syster).

Här är allt som jag fick: TACK..



Sen fick jag förresten ett busskort av Katie och Joel idag som kom med posten. Jag blev så glad för det, tusen tack! Så snällt och de var redan laddat med lite pengar med. Eftersom jag kommer infinna mig mycket i Seattle och Gig med Yassi så kommer jag ju bli stammis på bussen. Så kan vara skönt med ett busskort istället för att klydda med 2.50$ i jämna pengar varje gång man ska ta bussen..

Jag har haft en toppen dag, tusen tack Marte och även Bianca och Jasmin men hann inte umgås med er ås mycket idag.

Förresten på vägen hem körde vi på Bank of Americas drive thru för att Marte skulle lösa in sina lönecheckar. Så coolt och sååå very American! 



 
Nu kallar sängen så ska ta lite tabletter och hoppas på att jag kan sova ut imorgon. Imorgon ska vi sortera lite leksaker och gå igenom vad pojkarna ska ha framme och så vidare, ska kolla spanskan (som jag inte gjort än, fy på mig) och sen bara ta det lugnt, mår inte så bra L.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken härlig em o kväll du har haft..Mer shopping, bio o träffa tjejerna..:-) Nu får du spara lite pengar tills vi ska komma förnu har du merän svartbälte...hihihi förstår att det är svårt att låta bli eftersom det är så sjukt billigt...Anna o jag kollade på Victoria o Betsy sidor igår o där var mycket fina saker...Sov nu gött o dröm om oss här hemma...Love you....<3<3<3

2010-01-31 @ 09:13:34
Postat av: Lena

Det var verkligen kul att se och prata med dig på "riktigt" igår. Ha det fortsatt bra där borta.

KRAM

2010-01-31 @ 10:33:37
Postat av: Sofia

Du ser ut att ha det underbart, följer din blogg varje dag ;) Vi får höras en dag på skype, I love you Plastis <3

2010-01-31 @ 12:58:43
Postat av: Faster Bettan

Läser att du har fullt upp. Kram

2010-01-31 @ 15:11:52
Postat av: Maria

Typiskt att jag inte var hemma o kunde prata med dig igår :/ men det får bli en dag snart :)<3

2010-01-31 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0