What a great day it has been!

Började som vanligt kl 6.30 (ändå ganska skönt att BO EN TRAPPA från sitt jobb ibland, visserligen inte alltid). Jag gjorde våfflor till pojkarna och så fick de bananbitar att snaska på..

Nicky hade sovit dåligt inatt och han hade fått drugs two times during night.. Men med mig har han uppfört sig fint hela dagen, inget pivande, onödigt bölandes och sånt trams.. De har varit duktiga pojkar faktiskt. Eller vänta lite, ett fåtal gånger har jag varit lite trötta på dem faktiskt. Denna dagen har nämligen varit: JAG VILL HA EXAKT DEN LEKSAKEN MIN BROR LEKER MED HEEEEELA TIDEN... Så lite uttjatat och småirriterande har det varit.. :) Men HEEEY that's life...

Hela dagen har gått smärtfritt och pojkarna sov sig igenom två timmar mellan 12-14. Men HERREGUD vad de två timmarna går snabbt om man jämför med övriga dagen.. Jag åt, pratade med Thorsten, skypade med mamma (GIRRE och Petra var också med på en hörna). <3
Jag ringde också till Edmond's Community Collage och signade upp mig för Spanish for Beginners.. Jag börjar nu på tisdag.. Måste hitta lite andra kurser med, men åhhh där finns inget jag vill läsa :/ Får se om jag kan ta någon sketen akvarellkurs eller något, det lutar ju mot det. I alla fall med de urvalet som finns, det är ju som kom och hjälp mig att dö! hahah

Carol är pojkarnas tal coach, hon kom vid 3.30 sen kom även Katie hem. Jag fick några små saker jag ska försöka hjälpa till med och introducera för dem. Kan bli intressant! 

Ikväll åt vi pasta fylld med spenat och ost och sallad med kyckling. Gott!
Jag frågade vid matbordet om det stämmer att jag BARA ska ha EN ynka kanal på min TV! Då skratta dem och sa att nej där finns en kontroll så jag kan starta boxen. AHA, usch blev lite rädd där kan jag lova :)
Så Katie följde med mig upp och visade hur det funkade. 

Sen kom Joel upp och frågade om jag vill se "Modern Family" med han och Katie (det är Katies favorit serie för tillfället). Jag svara, sure! 
Och FY FAN VA BRA DEN SERIEN ÄR, den ska jag lätt fortsätta följa. Gud vad jag kommer sakna amerikansk tv/tvprogram/tvkanalen när jag kommer hem igen. Vi missar all the fun stuff hemma i Sverige! 
Sen satte vi på 27 Dresses (har sett den 2 ggr innan, men den är ju bara så himla bra). Efter det satt vi och pratade, Joel visade deras bröllopsfoto/bröllopsalbum för mig. (På tal om 27 dresses, för er som inte sett den så handlar den kort och gott om många, mycket och konstiga bröllop). 
Efter det kom vi in på hur dålig isolering de har i väggarna här. Och det hade Joel kommit underfund med då han hörde varenda ord jag sa från rummet bredvid mig! :S ojojoj tänkte jag då..    
Då blev jag helt rädd att jag stört dem på kvällar och så eller kanske pojkarna. Men de sa att de inte alls hörde mig och inte från pojkarnas rum heller.. Utan de är bara från rummen bredvid. Så där drog jag en lättnad suck.
Så sa Joel att han kom till att behöva fixa det, jag menar sen kommer ju pojkarna ha var sitt rum och då kan ju inte isoleringen vara så dålig.  

Så denna fredag var väldigt lyckad. Jag har haft en toppendag! Thanks Katie and Joel for everything you do to me! I definitely appreciate everything you do! LOVE Malin


 

Kommentarer
Postat av: Yasse.

Hahah :P fan vad blla dom verkar.. dit måste jag snart :)<3

2010-01-16 @ 08:10:26
URL: http://yasseiusa.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Skönt att höra din röst o se att du börjar komma in i Fam Yates rutiner....-) O att du har så goa vänner runt omkring dig..:-) Detta kommer att bli ett kanon år med mycket shopping o äventyr...Go Malin<3

2010-01-16 @ 09:09:24
Postat av: Lena

Nu har du redan avverkat en vecka. Så fort det går! Men nu är det heeeelg, ska blir kul att höra vad du har haft för dig. Du verkar ju ha det toppen over there.

KRAM från Lundströms

2010-01-16 @ 12:34:57
Postat av: Mormor & Morfar

Hej Malin!



Vi läser ofta på din blogg, det är intressant för oss.Vad vi förstår har du jämt att göra me två barn.

Din värdfamilj verkar du att trivas med, lycka till

och var rädd om dej

Hälsningar och kram

Mormor&Morfar

2010-01-16 @ 14:03:15
Postat av: Peter

Kul att allting går bra nu för dig Malin ! Och skaffa nu inte dubbelt svart bälte i shopping! hahahahahaa



Peter

2010-01-16 @ 23:29:26
Postat av: Cattis

Du har inte funderat på att det är du som pratar liiiiiite högre än alla andra? hahaha, MEN JAG SAKNAR DET FYFAN!!! loooooove u <3

2010-01-17 @ 17:01:53
Postat av: Hannah

haha, fint att du censurerat med malin :) hoppas du har det bra borta i seattle, i miss you !

2010-01-18 @ 21:12:02
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Anonym

går du i skolan i USA medans du jobbar elr :)? isåfall var/hur/vilken höögskolelinje?

2010-01-22 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0