4th of july 2010, lite av en besvikelse

Nej nu får det räcka, jag har varit uppe alldeles för länge nu. Klockan är snart 02.00, trött är jag, en lång dag har det varit. Här har ni en massa bilder att kolla på..

Trevligt har det varit, lite besvikna är vi med på national firandet här, men ja ni får veta mer när jag bloggar imorgon.

Det tog oss 2 timmar att komma hem från Seattle denna afton, lite sådär kanske.. Men vi hade ganska kul på bussen i alla fall.. Sånger och trevliga människor haha..







Seattle..

Kyss lektioner..

Cheesecake factory




Raketerna från Gas Work Park, Seattle..






Seattle skyline by night


Imorgon eller ja idag för er är jag ledig. Så vi ska om det är fint väder dra in till Seattle och åka på lite turer och besöka sevärdheter.. Godnatt på er och godmorgon SOLIGA Sverige.. :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tusen tack för en trevlig dag...Love you....

2010-07-05 @ 17:41:27
URL: http://minusa.blogg,se
Postat av: sven & Lena

Hej världsmedborgare. Hoppas Ni överlevde 4-July-firandet,som brukar innefatta allehanda parader med

gubbar & tjejer som kanske liknar lite Rio. Ser fram mot lite paradbilder - eller Seattle kanske inte hade någon. Kan meddela att "örnen" landat i Klagshamn vid 18.30-tiden. Sköt om Er och ha en fin upplevelse framöver.

Lena & Sven

2010-07-05 @ 20:56:32
Postat av: Peter

Tommy och Håkan skulle gråta av av glädje hur bra detta fyrverkeri var.

2010-07-07 @ 17:49:45
URL: http://minusa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0