5th of July, I was off och vi tog lite små turer

Ja idag blev vi väckta av Mamma kl 10. Vi ät frukost och gjorde oss iordning..
Sen bar det av till Seattle Premium Outlet för lite shopping, mest för Peter och Mamma faktiskt.. Jag köpte ett linne annars så blev det inget för Mig och Cattsan :) heheh
Lite bilder från Outletten.. 


Efter Outletten körde vi till Snoqualmie Falls, vattenfall i Snoqualmie. Det ligger cirka 15 min från där Catrin bor.






Sen tog vi dem till Issaquah där Cattis bor, där visade vi dem utsickten från de fina husen högt uppe på bergen. Så de fick se en spektakulär utsikt över Seattle, Bellevue, berg, sjö och landskap..


Här lämnade vi då av vår kära vän, sen åkte vi hem till Everett igen där vi tog en hamburgare och pommes på Wendys innan vi rulla hem .

Det har varit en lång och mycket trevlig dag. Så himla skönt att ha Mamma här! Tänk att man kan älska någon så mycket, det är ganska så ofattbart! :)

Hörs imorgon! Sorry för att jag inte skriver så mycket, men har dåligt med tid nu när det är besök här hehe.. Dagarna går i ett..Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Vad roligt!!!!! Guuud, can't wait untill my mum arrives!



Föresten, det gick antagligen att ändra till Seattle, wooho!

2010-07-06 @ 17:15:29
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oh vad ni ser ut att njuta och trivas!! Lite avis är man allt! Kram

2010-07-06 @ 19:31:27
Postat av: Kristina

Fortsatt skön tid tillsammans!!! Kramar från Kristina

2010-07-07 @ 08:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0