DÅ VAR DET DAX ATT SÄGA FARVÄL ANDERSLÖV, HERE WE COME SEATTLE...

Då var det dax att börja gästblogga igen, har saknat er...hihii

Här har packats, packats o stuvats om ett antal gånger jag har lyckats uppnå 21 kg men sambo ska vara värst
med sina 24 kg.... Ni vet killar kan inte bestämma sig för vilka kläder de ska ha med sig....

Äntligen ska vi korsa Atlanten igen, är så tacksam att jag o Malin ska få visa Peter vad vi har varit med om over there.... Jag längtar efter Nic o Dex o givetvis min goa sköna böna Malin... Ett extra plus är att jag ska få träffa Cattis o Angie...

Vi börjar med att fira 4 juli o det ska vara en upplevelse...

Det kommer att vara 10 fullspäckade dagar hos Malin o Fam Yates o sen bär det av till min brevvän Judy med familj i Minneapolis (Minnesota är staten.)

Där kommer sen Malin att sluta upp för en 5 dagars weekend...ska bli jätte kul....

När sen Malin beger sig tbx så ger vi oss iväg till Judys kusin i South Dakota o där lär vi få uppleva mycket av Usa eftersom vi har en 12 timmars bilfärd enkel väg framför oss....:-)

Det kommer att bli mycket seevärdheter, shopping, go mat o trevlig sällskap i denna resa.

Vi anländer tbx i slutet av juli pank men lycklig o full av upplevelser....

Ha det bäst o vi hörs när vi hörs....

Va rädda om varandra ....


Kram

Helen o Peter

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul med en gästbloggare, jag följer er med spänning! Ha det bra. kram Camilla

2010-07-02 @ 22:37:57
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/
Postat av: Angelicas Mormor

Ge Angelica en bamsekram från mig när du träffar henne, Goa tjejen.

ha det så trevligt "Over there"

2010-07-02 @ 23:37:52
Postat av: Helen

Vaknade tidigt, kan det vara resfeber....beslöt mig för att gå upp iallafall....Malin får väl dåndimpen när hon ser att denna gången ska här iallafall inte försova sig....hihhiih

Tack Millis det ska vi o jag ska shoppa den fina ramen till det nygifta paret..Kram



Blir så glad när jag ser att Angelicas mormor Irene har skrivit ner några rader. Jag ska ge henne en bamsekram från både dig o morfar...Förstår att ni längtar efter henne men om 1 v är hon hemma o myser med sina nära o kära...Ja du Irene hon är en go tösa bid som vi säger här nere i Skåne...Malin har funnit en vän för livet o vänner ska man vara rädda om...Ha det bäst o vi hörs på min gästblogg...



Kram <3<3<3

2010-07-03 @ 03:34:14
Postat av: Hässleberga

Så var ni på väg... ha en trevlig resa.

Nu blir det ännu mer att läsa på denna roliga blogg.



Kram

Felicia, Kristin & Martin

2010-07-03 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0