En kväll i parken

När jag slutat tog vi bilen och körde till Cattis. En jäklans massa bilar ute på vägarna, palla att alla slutar jobba samtidigt hahah..

Väl framme fick vi sen mat, MUMMMMSSS..Jag och Emilia kom på att vi hade ju inte ätit något sen kl 11 då vi fikade lätt på ZOO. Så det satt minsann fint i magen..

Efter maten körde vi till Bellevue Square. Fick minsann shoppat ett par solglasögon (skitsnygga) och en röd klocka.. Allt för 200kr :) Det ni, det kallar jag att SHOPPA rätt, eller?!

Efter affärerna stängt handlade vi lite frukt, chips och dricka på Safeway och satt oss i parken bredvid Bellevue Square.
Det var filt, gott tilltugg, musik, stjärnor, mörkt och tjej snack!


Hej jag heter Malin, jag är ganska sjuk i huvudet. Och jag har kommit på en helt ny trend, HOPPA SÄCK NÄR MAN LIGGER NER?! För det är i alla fall vad det ser ut som jag gör.. :D



Nu ska jag hitta tandborsten, fixa gaddarna och NANNA! Jag är trött så det ska bli riktigt skönt. Imorgon ska jag köra Emilia till flygplatsen. Kommer bli tråkigt dock :( Har haft det så trevligt, det är en go tjaj från skåneland.. Men vi ses igen, så inte böla inte ;)

Hörs imorgon! Ha en toppen lördag...

Kommentarer
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Massor av kramar, så här på lördagsförmiddagen. Jag ääälskar de. Vakna lugnt, sätta på go musik och bara softa framför tv:n och laptopen i knäet. Vad jag har det bra! Det tycker jag mig läsa att du också har det Malin, och det gläder mig <3



Ha en riktigt skön helg och jättekramar

Ninni

2010-07-31 @ 10:56:00
Postat av: Mammi

3 skånska tjejer....Ohhhhh YESSSSSS....Härligt, ni har haft en mysig kväll ser jag....Alltid lika kul att titta in på bloggen o kolla vad som har hänt. Saknar er....hade gärna kommit hen om en sväng....Ikväll ska jag på Whiteschlager Party o det ska bli kul...Man vet ju aldrig hur kvällen slutar....Men med så goa tjejer kan det bara bli jävligt kul....ha det bäst o hörs imorron...Love you o hälsa tjejerna...Kram

2010-07-31 @ 15:12:54
Postat av: Camilla

Så mysigt med kvällsfika i parken!!! Jag vill också!! =)

Vi måste skypa snart Malin!



Love you <3

2010-07-31 @ 15:37:17
Postat av: matilda b

ÅH! fina tjaaajor. blir så glad när jag ser bilderna och era leenden. du ser verkligen ut att trivas malin.



kram på dig! :)

2010-07-31 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0