En solig dag i Seattle med Emilia

Idag har Jag och Emilia jobbat några timmar. Vi tog barnen till Animal Farmen, picknick i parken och sen lät vi de springa lite i vattenspridarna innan vi åkte hem..

De sov i 1 timme respektive 2 och sen slutade jag..

Jag frågade Morfar Carter om han kunde köra oss till busshållplatsen som ligger 3 km här ifrån..
Och ja snäll som han är så gjorde han det..
Här är då vad vi har gjort idag, tuggummiväggen, grisen, första starbucks, Spacean, DT och Grey's Anatomy hospitalet :) Mycket mysigt och kul o mat på Cheesecake Factory..

Ganska ÄCKLIGT..Men billiga och gratis tuggummi till den som önskar..

Indianhövdingen som gett Seattle sitt namn när de grundades 1908..



Dagens inköp, råkade gå in på HM och kom ut med detta.. hehhe. Fattar inte hur det kan komma sig..
Detta översta linnet är till mina lila cykelbyxor..

Gillade detta linnet starkt, det har svart genomskinligt tyg på sidorna..FRÄCKT



Detta var allt för dagen! Snackar med Cattis nu på skype, ska snart nanna.. Imorgon ska jag skypa med Mamms och säga välkommen hem till Sverige. Imorgon ska Jag och Emilia ta pojkarna till Silverlake och bada och sola + leka i sanden och bygga slott..
Ha det bäst!  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hörs som det har varit en ny mysig dag med nya äventyr. Du verkar uppleva nya saker varje dag...Nu har vi kommit hem med vår stora packning. Puh för det var svittigt....Härligt att möta nära o kära igen....Vi hörs på skype love you..KRAM

2010-07-27 @ 15:54:46
Postat av: erica

var ligger den tuggummiväggen :D

kram

2010-07-31 @ 16:30:04
URL: http://ericasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0