Gurglande skratt åt vattnet ur vattenspridaren

Ja då var denna tisdag avklarad. Pojkarna och Jag har haft en bra dag, vi tog en sväng till Barnmuseumet i förmiddags. Hem och åt mat, de åt gladeligen vilket gjorde mig extra glad.

De sov visserligen inte så länge, Nic borde sovit mer, han behövde de men nej så blev inte fallet.
Vi har varit ute hela eftermiddagen i trädgården, gungat, badat i vattenspridaren, ritat och vi gick en sväng med vagnen med..

Pojkarna älskade vattenspridaren! Storsuccé på den, inte till en början dock, men efter ett tag så lossnade det..

Älskade unge!

Mina goa grabbar!

Dålig bild, men svårt att ta en bild på oss när jag gör det själv. Jag fick en puss av Dex..

Jag har små fötter jag lovar, jag har inte 40 som det ser ut på bilden hahah.. Nic kom helt plötsligt med min sko på ena foten när jag bytade blöja på Dex haha .. Så söt..

Vattenspridar tajm..Två blekfisar är redo :)


SAMLINGEN ÄR IGÅNG!
Innan var de alla staternas 50 quaters (25centare) nu är det registrerings skyltar som gäller..
Mamma, Peter, Jag och ja hela Blommer familjen hjälpt åt. Mamma, Peter och Jag har fått ihop 35 stycken tror jag det var.. KÄMPA PÅ.. Kampen fortsätter..:) 


Imorgon ska jag på playdate hos Melissa, Mariah kommer nog också över med sina värdbarn. Ser fram emot det! Ska bli riktigt kul, det var längesedan jag träffade dem med.. Deras värdbarn är så himla söta, de har båda tvillingset med. Melissa, två killar och Mariah en av varje kön.

Jag har fått fixat lite idag, tagit hand lite om mig själv. Det har inte funnits så mycket tid för det nu den senaste. Jag fick filat fötterna (det ni, hahah), fönat och plattat håret och har tagit hand om lite smått annat med. Jag borde även packa.. Ska ju trots allt sova i tält nu 3 nätter i rad. Mysigt ska det bli faktiskt!

Men jag har aldrig sovit själv i tält, kommer nog gå galant dock haha :) Vad ska hända liksom? En brun björn kanske kommer och vill ta sig en tugga, vem vet?

Nej nu ska jag ta tag i lite saker till.. Snart läggdags ju.. 

Fick förresten pratat med Pappsi och Petra idag, vilket var välbehövligt om jag säger så! Snackade lite med Lena Lundström med, hon och Tommy + lite annat folk är i Bulgarien nu. Men hon var lite krasslig så låg på hotellet så vi pratade lite :)

Hörs imorgon alla kära! Saknar Sverige, mina svenskar och min familj...Det är inte lätt alltid! 

Fick minsann en bild på en trollslända idag!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ahhhhh vad jag saknar dig o pagarna.....Vad stora de har blivit....Hade garnat velat att du skulle vara med har nu o fa uppleva det vi har fatt se idag...Imorron ska vi besoka Mount Rushmor de 4 presidenterna o det kommer nog att var gigantiskt...Ha det bast o jag alskar dig min goa tos...Kampa pa....Det ar ett aventyr som inte kommer tillbaks...Hors imorron...Alskar dina bilder...

2010-07-21 @ 04:55:53
Postat av: S

haha, jag har med precis gett mig in på att samla de där kvartarna! hejja hejja!

2010-07-21 @ 08:15:32
URL: http://sandramarklund.blogg.se/
Postat av: Peter

Grabbarna grus har verkligen blivit stora. Kanon bilder pa dom... Skulle nog bli lite mera orolig om det var en sa kallad svart bjorn eller en Grizzly skulle vacka dig... Ha det gott ute i det fria Och tack annu en gang !!!

You Still Rock

Peter

2010-07-21 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0